  • Data: 2008-02-26 21:20:43
    Temat: Re: Reklamacja komputera.
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Icek, dodam jeszcze, że karta sieciowa zintegrowana z płytą główną
    >także nie działa. Połączenie modemu kablowego przez USB nie sprawia

    widzisz, zwyczajowo jestem po drugiej stronie barykady ;) dlatego wybacz moj
    sceptycyzm.

    1. nawet nowy system moze byc zainfekowany nawet jak masz antyvira
    2. nawet dobry fizycznie sprzet (sprawny) moze sie zachowywac tak jak
    opisales ;)

    3. oczywiscie, moze tez byc zryty sprzet ale to tak jak wydawac medyczna
    ocena na podstawie "boli mnie gardlo"

    Oddaj do serwisu, wypisz na papierze wszystkie "ale" i po temacie. Wczesniej
    zainstaluj linuxa albo odpal jakąś "live" i sprawdz czy te komponenty
    dzialaja.

    Icek