  • Data: 2008-02-27 19:31:51
    Temat: Re: Reklamacja komputera.
    Od: SlaVa <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 26 Lut, 22:20, "Icek" <i...@d...pl> wrote:

    [ciach]

    > Oddaj do serwisu, wypisz na papierze wszystkie "ale" i po temacie. Wczesniej
    > zainstaluj linuxa albo odpal jakąś "live" i sprawdz czy te komponenty
    > dzialaja.
    >
    > Icek

    Właśnie za każdym razem jak oddaję sprzęt do serwisu, to idę do
    kafejki wydrukować "listę życzeń" ;) I na 3 wysyłki do serwisu, raz
    odesłali z info aby zrobić reinstalkę, dwa razy wymienili zasilacz
    (raz przeczyścili wnętrze z kurzu, sam nie mogę zrobić, bo są
    plomby ;) ).

    Możesz podać jakąś stronkę, gdzie mógłbym lina odpalić live, bądź info
    o wersji, która pójdzie z płyty bezpośrednio, bez instalowania na
    twardym?

    Pozdrawiam

    SlaVa