  • Data: 2008-02-25 14:10:39
    Temat: Re: Reklamacja komputera.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 25 Feb 2008, Icek wrote:

    > i rozumiem, ze ty na 100% jestes pewny, ze to nie wina systemu operacyjnego
    > ?

    A jak on ma to sprawdzić, jeśli nie ma możliwości wsadzenia tam
    w miarę porządnego zasilacza? Myślisz, że serwis by NIE zareagował
    na przysłanie "tylko" zawirusowanego kompa?

    > Przypadki uszkodzenia komputera sie zdarzaja ale duzo czesciej zdarza sie ze
    > windows masz zainfekowany/zepsuty i jest problem.

    ...z uruchomieniem z płyty DVD?
    :)
    Zauważ, że pisał iż "instalacja nie może się udać".

    Ciekawy byłby komentarz, czy restart następuje w trakcie rozkręcania
    się płyty (impuls prądu) czy po :)

    pzdr, Gotfryd