    From: "Marcin" <markus1975wytnij to@o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Reklamacja - gsm
    Date: Wed, 17 Dec 2008 07:59:56 +0100

    Witam,
    Mam pewien problem, może ktoś był w podobnej sytuacji. Otrzymałem wczoraj
    rachunek telefoniczny - zazwyczaj nie "wygaduję" minut z abonamentu i tym
    samym mam zapas i minut i sms. Jednak rachunek w tym miesiącu był o 50 zł
    netto wyższy - ściągnąłem z boa ery rachunek szczegółowy - ździwienie moje
    bylo wielkie - 5 sms po 10.98 zł....
    sprawdziłem w skrzynce nadawczej - jest jeden - o treści "Teraz" - jest to
    odpowiedź na sms "Mamy dla Ciebie nespodziankę zostawioną przez kogośz myślą
    właśnie o Tobie. Co to jest? Dowiedz się już teraz: pisz sms TERAZ na 7281
    2,44zł.sms" ponieważ miałem imieniny kilka dni wcześniej stwierdziłem, że
    jakiś mms i wysłałem. Potem nic nie wysyłałem - dostałem kilka niespójnych
    sms i stwierdziołem, że to jakieś śmieci. Jednakże jak wczoraj
    sprawdziłem...za każdy z przychodzących sms z numerów 7281 7928 7254
    policzono mi po 10,98.... sms te znajdują się w skrzynce odbiorczej a na
    rachunku są sms jako wychodzące na nr 7998. Tego jestem pewien, że nie
    wysyłalem żadnych sms. Nie wiem jak to ugryźć. Telefonowałem do BOA Ery
    powiedzieli mi, że to nr zarezerwowany na firmę L2 z Warszawy i niech oni
    mi odpowiedzą - spychologia. Jestem na 100% pewien, że nie wysyłalem sms-
    sms nie kasuję - w skrzynce nadawczej ani śladu, dodatkowo tamtego dnia
    byłem w trasie - raczej nie rozmawiam nie mówiąc o pisaniu sms w czasie
    jazdy...
    Jak załatwić reklamację? Gdzie to zgłosić skoro operator to "olał"? Czy
    reklama może wprowadzać w błąd? - raz że sms 2,44 zł po drugie sugestia, że
    to może być mms- w rzeczywistości żadnej informacji i opłata 10,98 zamiast
    2,44 zł.
    Marcin