eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja - gsm › Re: Reklamacja - gsm
  • Data: 2008-12-17 22:01:53
    Temat: Re: Reklamacja - gsm
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Marcin" <markus1975wytnij to@o2.pl> napisał w wiadomości
    news:gia84m$t8l$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    Jeśli jesteś pewien, że nie wysyłałeś tych SMS-ów, to napisz pismo listem
    poleconym do swojego operatora żądając wyjaśnień. Nadmień w nim, że jeśli
    sprawa nie zostanie wyjaśniona, to po prostu powiadomisz organa ścigania o
    wyłudzeniu impulsów telefonicznych. I daj im krótki termin - przykładowo 7
    dni, po którym faktycznie udaj się do najbliższej Ci jednostki Policji.

    Wykaz właścicieli numerów o podwyższanej opłatności jest na stronach UKE
    publicznie dostępny, ale Ty z nimi nie zawierałeś umowy o usługi
    telekomunikacyjne.

    Tu znalazłem dyskusje na temat tego typu praktyk - pouczająca:
    http://www.heyah.pl/forum/thread/view/67360

    A tu jest regulamin tej usługi:
    http://www.wapster.pl/RegulaminPremiumWapSter.html
    Na pierwszy rzut oka stosownie do §2.1 tego regulaminu musisz wysłać SMS-a,
    by coś Ci naliczono.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1