eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja do sklepu internetowego › Reklamacja do sklepu internetowego
  • Data: 2004-01-04 17:57:05
    Temat: Reklamacja do sklepu internetowego
    Od: greg <l...@N...v-lo.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam!

    Sprawa wyglada nastepujaco, kupilem mikser (dj) w sklepie internetowym,
    ktory siedzibe ma we wroclawiu. Sprzet dotarl do mnie w wigilie
    popoludniu. Po kilku godzinach podlaczylem go i okazalo sie ze nie
    dziala. W koncu doszedlem do tego, ze nie dziala wlacznik (nie styka) i
    nie wlacza urzadzenia. Po swietach dodzwonilem sie do sklepu i
    dowiedzialem sie ze sprzet zostal sprawdzony przed wysylka, ale przez
    mroz mogl sie tak zepsuc.

    Teraz co z tym dalej zrobic?

    Moge go odeslac do sklepu, jako towar wadliwy, ale czy wtedy bede musial
    zaplacic za przesylke?
    Zalozmy, ze zostanie naprawiony/wymieniony i dostane go spowrotem, czy
    znowu bede placil za przesylke..?

    Moze sie okazac, ze cena tych przesylek bedzie wieksza niz sama naprawa
    u mnie w miescie (ale nie wiem czy znajde autoryzowanego serwisanta).

    Jakie ja mam prawa a jakie sprzedawca obowiazki, bo trudno sie dokopac
    do tego w KC jaka jest dokladna interpretacja reklamacja w sklepach
    internetowych.

    z gory wielkie dzieki

    pozdrawiam noworocznie!

    greg

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1