eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja do sklepu internetowego › Re: Reklamacja do sklepu internetowego
  • Data: 2004-01-04 18:54:00
    Temat: Re: Reklamacja do sklepu internetowego
    Od: futszaK <m...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Sun, 04 Jan 2004 18:57:05 +0100, greg
    <l...@N...v-lo.krakow.pl> wrote:

    >Witam!
    >
    >Sprawa wyglada nastepujaco, kupilem mikser (dj) w sklepie internetowym,
    >ktory siedzibe ma we wroclawiu. Sprzet dotarl do mnie w wigilie
    >popoludniu. Po kilku godzinach podlaczylem go i okazalo sie ze nie
    >dziala. W koncu doszedlem do tego, ze nie dziala wlacznik (nie styka) i
    >nie wlacza urzadzenia. Po swietach dodzwonilem sie do sklepu i
    >dowiedzialem sie ze sprzet zostal sprawdzony przed wysylka, ale przez
    >mroz mogl sie tak zepsuc.
    >
    >Teraz co z tym dalej zrobic?

    masz prawo w terminie 10 dni od dokonania transakcji wycofać się z
    niej bez podania przyczyny, należy Ci się zwrot pieniędzy wraz z
    odsetkami
    Jeśli sprzedawca nie powiadomił Cie o tym, że posiadasz takie prawo,
    10 dni przedłuża się do 3 miesięcy chyba że powiadomi Cie w
    późniejszym terminie, wtedy bieg 3 miesięcy przerywa się i masz 10 dni
    od momentu przerwania które następuje w momencie powiadomienia Ciebie
    o tym prawie przez sprzedawce.

    Napisz do nich pismo że wycofujesz się z transakcji i że dajesz im 7
    dni na odpowiedź, jeśli nie to powiadamiasz Państwową Inspekcje
    Handlową i Urząd Skarbowy (na sprzedawców te 2 nazwy działają jak
    zaklęcia, zwłaszcza na tych co mieli z w/w instytucjami do czynienia).

    Podstawa prawna:
    "Ustawa o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o
    odpowiedzialności za szkode wyrządzoną przez produkt niebezpieczny"

    podsyłam na priv-a

    >Moge go odeslac do sklepu, jako towar wadliwy, ale czy wtedy bede musial
    >zaplacic za przesylke?
    >Zalozmy, ze zostanie naprawiony/wymieniony i dostane go spowrotem, czy
    >znowu bede placil za przesylke..?

    zamiast dziadować zacznij lepiej działać bo terminy sie wyexpirują i
    wtedy nawet święty boże nie pomoże

    >Moze sie okazac, ze cena tych przesylek bedzie wieksza niz sama naprawa
    >u mnie w miescie (ale nie wiem czy znajde autoryzowanego serwisanta).

    masz łeb i chuj to kombinuj





    futszaK
    598339018 601061867
    niezły burdel i awantura to będzie jutro, jak Centralny Zarząd Poczty
    z Trabką wróci po urlopie do symulowania pracy :)
    (C)Piotr Ochwał na pl.misc.telefonia

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1