  • 11. Data: 2010-01-11 12:58:59
    Temat: Re: Reklamacja - co i jak?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-01-11 13:56, Liwiusz pisze:
    > Chyba znasz odpowiedź na to pytanie?

    No nie znam, więc pytam.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 12. Data: 2010-01-11 13:01:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > W dniu 2010-01-11 13:56, Liwiusz pisze:
    >> Chyba znasz odpowiedź na to pytanie?
    >
    > No nie znam, więc pytam.

    Jak przegrasz to kosztów nikt Ci nie zwraca.

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2010-01-11 19:58:34
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 11 Sty, 10:06, "Czarny" <4...@b...pl> wrote:

    > amoze skozystasz z gwarancji poducenta?
    >
    > jk

    Jesli tylko dostane od sprzedawcy informacje o tym jak znalezc w
    Polsce producenta to skorzystam. Chwilowo takiej informacji nie mam,
    produkt lekko 'no name' :)
    Aukcja to http://www.allegro.pl/item862369402_tylko_nowe_ekspr
    es_cisnieniowy_15bar_2l_gwar.html

  • 14. Data: 2010-01-11 20:00:55
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 11 Sty, 13:11, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    >    Można zażądać zwrotu reklamowanej rzeczy i skierować sprawę do sądu.

    Na razie nie musza mi niczego zwracac, dostali tylko fotki
    uszkodzonych elementow. Wyslalem im fotki z zapytaniem co z tym fantem
    zrobic - czy to oni uwzglednia gwarancje czy tez dadza mi namiar na
    serwis.
    A jesli sad, to jaki, gdzie? Wlasciwy dla miejsca zameldowania
    kupujacego czy miejsca zarejestrowania firmy ktora sprzedala produkt?

  • 15. Data: 2010-01-11 20:14:43
    Od: Łukasz Bąk <n...@n...pl>

    badzio pisze:

    > Jesli tylko dostane od sprzedawcy informacje o tym jak znalezc w
    > Polsce producenta to skorzystam. Chwilowo takiej informacji nie mam,
> [...]

    http://www.tootoo.com/d-rp18036092-coffee_machine_SK
    _207/

    http://xsecl.en.china.cn/About-Us/

    Powodzenia. ;)

    P.S. Minuta na googlach...

    --
    Łukasz Bąk

  • 16. Data: 2010-01-11 20:24:04
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 11 Sty, 21:14, Łukasz Bąk <n...@n...pl> wrote:

    > http://www.tootoo.com/d-rp18036092-coffee_machine_SK
    _207/

    > http://xsecl.en.china.cn/About-Us/
    >
    > Powodzenia. ;)
    >
    > P.S. Minuta na googlach...

    To tez znalazlem :P
    Ale w opisie aukcji jak byk stoi:
    "2 LATA PISEMNEJ GWARANCJI !!!

    SERWIS W CAŁEJ POLSCE !!! "

  • 17. Data: 2010-01-11 20:24:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    badzio pisze:

> [...]
    > A jesli sad, to jaki, gdzie? Wlasciwy dla miejsca zameldowania
    > kupujacego czy miejsca zarejestrowania firmy ktora sprzedala produkt?

    Zazwyczaj sądem właściwym jest sąd właściwy dla miejsca zamieszkania
    lub siedziby pozwanego. Można również wytoczyć sprawę w sądzie właściwym
    dla miejsca wykonania umowy, ale co do tego czym jest miejsce wykonania
    umowy w handlu internetowym, to wylano już morze megabajtów w
    dyskusjach, a konkretnej konkluzji chyba brak.

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2010-01-11 20:26:48
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 11 Sty, 21:24, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >    Zazwyczaj sądem właściwym jest sąd właściwy dla miejsca zamieszkania
    > lub siedziby pozwanego.

    Bez sensu. Czyli ja, jako poszkodowany, musze sie bujac do poznania?

  • 19. Data: 2010-01-11 20:30:22
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-01-11 21:26, badzio pisze:

    > Bez sensu. Czyli ja, jako poszkodowany, musze sie bujac do poznania?

    Tylko w Twoim mniemaniu jesteś poszkodowany.

    --
    spp

  • 20. Data: 2010-01-11 20:54:03
    Od: Łukasz Bąk <n...@n...pl>

    badzio pisze:
    _207/

    > Ale w opisie aukcji jak byk stoi:
    > "2 LATA PISEMNEJ GWARANCJI !!!
    >
    > SERWIS W CAŁEJ POLSCE !!! "

    No to towar niezgodny z opisem czy jakoś tak? A masz tą
    pisemną gwarancję? I co na niej...

    Refleksja: jakbym dał się nabrać na tandetną
    chińszczyznę sprzedawaną na aukcjach "AAAA ZWARIOWAŁEM!"
    to bym dostrzegł i pokornie odebrał naukę jaką mi dało
    życie i bym wstydliwie przemilczał te 199PLN + kurier.

    --
    Łukasz Bąk