  • 1. Data: 2006-04-19 19:35:13
    Temat: Reklamacja Co zrobić ???
    Od: "Nuk" <n...@o...pl>

    Witam
    Zgłosiłem ponad 2 miesiące temu reklamacje na drzwi najpierw wysłałem fax-em
    ,potem dodatkowo listem poleconym z potwierdzeniem odbioru, potwierdzenie
    otrzymałem ze gość odebrał. Dzwoniłem kilkanaście razy i gość zawsze
    obiecywał ze ktoś tam przyjedzie , jak dzwoniłem po paru dniach to zdziwiony
    pytał "Jeszcze nikogo nie było ??" i takie inne ściemy. Wreszcie gość
    zadzwonił i powiedział ze serwisant bedzie o 9 rano , czekałem na niego do
    10 i niestety nie przyszedł , musiałem wyjść do pracy i tak po 11 dzwoni mi
    że serwisant czeka pod dzrzwiami czemu niekogo nie ma. Powiedziałem ze miał
    być na 9 a nie na 11 wiec gośc powiedział ze przyjdzie w inny terminie
    wcześniej ustali telefonicznie. Niestety tak sie nie stało ,dzwonie do tej
    firmy prawie codzienie i albo zajete albo zgłasza sie skrzynka. Co moge
    zrobić żeby wymusić na tym gościu zeby dokonał naprawy gwarancyjnej tych
    dzrzwi ?? Prosze o poradę

    Pozdrawiam
    Nuk

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0616-2, 2006-04-18
    Przetestowano na: 2006-04-19 21:35:14

  • 2. Data: 2006-04-19 22:06:07
    Temat: Re: Reklamacja Co zrobić ???
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    Nuk <n...@o...pl> dosć niespodziewanie napisał(a):
    Co
    > moge zrobić żeby wymusić na tym gościu zeby dokonał naprawy
    > gwarancyjnej tych dzrzwi ??

    Napisać pozew do sądu

    >Prosze o poradę

    Prosze bardzo

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide

  • 3. Data: 2006-04-20 07:29:04
    Od: "Nuk" <n...@o...pl>

    > Napisać pozew do sądu

    WoW Dzięki to mi do głowy nie wpadło ;D

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0616-2, 2006-04-18
    Przetestowano na: 2006-04-20 09:29:04

  • 4. Data: 2006-04-20 09:52:35
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 20.04.2006 Nuk <n...@o...pl> napisał/a:
    > WoW Dzięki to mi do głowy nie wpadło ;D

    Ale najpierw wez go wezwij pisemnie aby zrobił to co miał zrobić pod
    rygorem skierowania sprawy na drogę sądową. Niby nie musisz tego robić,
    ale jest szansa że się przestraszy i starcisz dużo mniej czasu niż włócząc
    się po sądach.

    --
    Marcin