    From: "Nuk" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Reklamacja Co zrobić ???
    Date: Wed, 19 Apr 2006 21:35:13 +0200

    Witam
    Zgłosiłem ponad 2 miesiące temu reklamacje na drzwi najpierw wysłałem fax-em
    ,potem dodatkowo listem poleconym z potwierdzeniem odbioru, potwierdzenie
    otrzymałem ze gość odebrał. Dzwoniłem kilkanaście razy i gość zawsze
    obiecywał ze ktoś tam przyjedzie , jak dzwoniłem po paru dniach to zdziwiony
    pytał "Jeszcze nikogo nie było ??" i takie inne ściemy. Wreszcie gość
    zadzwonił i powiedział ze serwisant bedzie o 9 rano , czekałem na niego do
    10 i niestety nie przyszedł , musiałem wyjść do pracy i tak po 11 dzwoni mi
    że serwisant czeka pod dzrzwiami czemu niekogo nie ma. Powiedziałem ze miał
    być na 9 a nie na 11 wiec gośc powiedział ze przyjdzie w inny terminie
    wcześniej ustali telefonicznie. Niestety tak sie nie stało ,dzwonie do tej
    firmy prawie codzienie i albo zajete albo zgłasza sie skrzynka. Co moge
    zrobić żeby wymusić na tym gościu zeby dokonał naprawy gwarancyjnej tych
    dzrzwi ?? Prosze o poradę

    Pozdrawiam
    Nuk

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0616-2, 2006-04-18
    Przetestowano na: 2006-04-19 21:35:14