  • 41. Data: 2015-04-15 18:54:11
    Temat: Re: Rejestracja samochodu z tymczasowymi, niemieckimi blachami
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    1...@3...185302.invalid(Tom N) wrote:
    > witek w

    > [...]
    >
    > No i widzisz, zanim zaczniesz straszyć to kilka rzeczy należałoby
    > wyjaśnić...

    a czemu ty zakładasz, ze nie został wprowadzony do ruchu?

  • 42. Data: 2015-04-15 19:18:59
    Od: <5...@4...191859.invalid> (Tom N)

    witek w

    > a czemu ty zakładasz, ze nie został wprowadzony do ruchu?

    Bo w przeciwieństwie do ciebie czytam ze zrozumieniem i nie zakładam
    skrajności.

    Ale cóż się dziwić, skoro ty na
    "czy może sobie stać na parkingu pod blokiem bez ubezpieczenia? Nie
    dowalą mi potem mandatu/kary skarbowej/kary administracyjnej/skargi do
    sąsiadki?"

    masz dictum:
    "> - czy może sobie stać na parkingu pod blokiem bez ubezpieczenia?
    moze. zakazu nie ma.
    jakie pytanie taka odpowiedz."

    Pytanie było złożone, ale ty tego zauważyć nie zechciałeś/potrafiłeś.

    --
    'Tom N'