  • 1. Data: 2005-06-15 11:07:36
    Temat: Rejestracja domeny?
    Od: "kaniak" <k...@o...pl>

    Mam taki problem. Chciałem założyć stronę internetową, znalazłem firmę,
    która rejestruje domeny i oferuje hosting, kontakt był sprawny i bez
    zastrzeżeń. Przelałem im kasę i teraz cisza. Piszę, dzwonię - żadnych
    odpowiedzi. Boję sie, że przepadną pieniądze oraz, co gorsze, że próbują mi
    podebrać, w moim mniemaniu atrakcyjną, domenę (np. zarejestrować na siebie,
    odsprzedać). Czy będę miał później jakieś realne szanse na jej odzyskanie?

  • 2. Data: 2005-06-15 11:19:48
    Temat: Re: Rejestracja domeny?
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    kaniak wrote:
    > Mam taki problem. Chciałem założyć stronę internetową, znalazłem
    > firmę, która rejestruje domeny i oferuje hosting, kontakt był sprawny
    > i bez zastrzeżeń. Przelałem im kasę i teraz cisza.

    A co to za firma?
    I jakie byly to ceny?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2005-06-15 11:25:52
    Od: "Michał S." <p...@o...pl>

    On Wed, 15 Jun 2005 13:19:48 +0200, SDD wrote:

    > A co to za firma?
    > I jakie byly to ceny?
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    i jaka domena?

  • 4. Data: 2005-06-15 11:31:51
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > i jaka domena?

    hehe,

    P.

    --
    Gość: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert: "Słyszałem, że najskuteczniejszy jest środek d..y."

  • 5. Data: 2005-06-15 11:43:50
    Od: "kaniak" <k...@o...pl>

    Na razie daję im szansę. Ale jeszcze kilka dni ciszy i dowiecie się tego nie
    tylko z tej grupy ;-)

    Za rejestrację średnia krajowa.
    Za hosting oferta budżetowa.

    > i jaka domena?

    Dobre :-)

    A poważnie, to będzie później możliwość odzyskania skradzionej (inaczej nie
    da się tego określić) domeny?

  • 6. Data: 2005-06-15 11:52:28
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    kaniak wrote:

    > Za rejestrację średnia krajowa.

    pensja? - no to faktycznie dales sie nabrac :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2005-06-15 13:15:39
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: kaniak [Wed, 15 Jun 2005 13:07:36 +0200]:

    > kontakt był sprawny i bez zastrzeżeń. Przelałem im kasę
    > i teraz cisza. Piszę, dzwonię - żadnych odpowiedzi.

    Chwila moment, co to oznacza "sprawny kontakt"? W tym momencie
    to powinna byc umowa i faktura za domene -- masz? No to sie nie
    masz czym przejmowac. Nie masz? To pewnie niedlugo dostaniesz
    propozycje nie do odrzucenia: mozesz sobie wybrana przez siebie
    domene kupic za jedyne 5x tyle ile kosztuje normalnie... ;)

    Kira