  • 1. Data: 2012-01-07 18:26:01
    Temat: Regulamin zakupu biletów w Multikinie
    Od: "Szymon" <s...@g...pl>

    Witam
    przypadkowo kupiłem bilety w Multikinie on-line na zły dzień.
    Termin jeszcze nie upłynął, ale regulamin zakupu biletów nie pozwala na
    reklamację z powodów innych niż niemożność zobaczenia seansu z winy sprzedawcy.
    Wiem, ze do kina nie pójdę i naprawdę nie mogę na 4 dni przed terminem seansu
    odzyskać pieniędzy? Niby zaakceptowałem regulamin, ale co z przepisami o zakupie
    nie w siedzibie sprzedawcy...?
    Pozdrawiam
    Szymon

  • 2. Data: 2012-01-07 18:34:50
    Temat: Re: Regulamin zakupu biletów w Multikinie
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-01-07 19:26, Szymon pisze:
> [...]
    > odzyskać pieniędzy? Niby zaakceptowałem regulamin, ale co z przepisami o zakupie

    Zadzwoń do Multikina i zapytaj.

    --
    animka

  • 3. Data: 2012-01-07 19:00:11
    Od: "Szymon Bzoma" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Animka <t...@w...pl> napisał(a):

    > Zadzwoń do Multikina i zapytaj.

    Byłem dziś w kasie i kicha. Mogą przebukować. Problem w tym, że jak się
    zorientowałem w pomyłce to kupiłem drugi bilet (urodziny dziecka, pośpiech,
    całkiem spory tłum i nie chciałem wyjść na jakiegoś niedouczonego komputerowo
    kogoś) i już nie chcę tego oglądać, bo film porażka (kot w butach jakby co).
    Przeżyję jakby co, ew. wyśle rodzinę na coś innego, ale byłem pewien, że ze
    zwrotem nie będzie problemu, a tu takie zaskoczenie.
    Pozdrawiam
    Szymon

  • 4. Data: 2012-01-07 20:33:33
    Od: "Justyna Vicky S." <v...@t...poczta.bez.gazeta.tego.pl>

    Użytkownik "Szymon Bzoma" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ze
    > zwrotem nie będzie problemu, a tu takie zaskoczenie.

    Dziwna sprawa.

    Ja kupowałam bilety na Kino na obcasach. W ostatniej chwili koleżanka
    zrezygnowała i musiałam oddać bilet. Oddawałam bilet niecałą godzinę przed
    seansem i problemu nie było. Pani w kasie gdzieś zadzwonila i dostałam zwrot
    pieniędzy, pomniejszony o ten koszt dostawy (0,5zł). Może to zależy od
    sprzedawcy? Ja bym poszła jeszcze raz i powiedziała, że dzwoniła i
    powiedzieli, że przyjmą bilet. Tym bardziej, że do seansu jest jeszcze sporo
    czasu i ten bilet ma szanse się sprzedać.

    Justyna Vicky S.