  • 1. Data: 2012-01-07 10:43:17
    Temat: dałem się naciągnąć na zmianę abonamentu - czy mozna rozwiązać?
    Od: " Remo" <p...@g...pl>

    witam
    jestem abonentem sieci Play. Pewnego dnia zadzwonił do mnie pracownik obsługi
    Play i zaoferował mi zmianę abonamentu na wyższy. Dałem się naciągnąć.
    Sprawa była nieprzemyślana i po analizie na spokojnie stwierdzam, że w ogóle nie
    potrzebowałem tej zmiany. Czy idzie się z tego jakoś wymigać? W jaki sposób to
    ewentualnie zrobić i ile mam na to dni? Czy musi być pisemnie czy może być w
    inny sposób?
    pozdrawiam
    Remo

  • 2. Data: 2012-01-07 10:53:30
    Od: "szteffi" <S...@w...pl>

    >Play i zaoferował mi zmianę abonamentu na wyższy. Dałem się naciągnąć.

    z tego co słyszałem 3 dni robocze