  • 1. Data: 2012-01-07 10:43:15
    Temat: dałem się naciągnąć na zmianę abonamentu - czy mozna rozwiązać?
    Od: " Remo" <p...@g...pl>

    witam
    jestem abonentem sieci Play. Pewnego dnia zadzwonił do mnie pracownik obsługi
    Play i zaoferował mi zmianę abonamentu na wyższy. Dałem się naciągnąć.
    Sprawa była nieprzemyślana i po analizie na spokojnie stwierdzam, że w ogóle nie
    potrzebowałem tej zmiany. Czy idzie się z tego jakoś wymigać? W jaki sposób to
    ewentualnie zrobić i ile mam na to dni? Czy musi być pisemnie czy może być w
    inny sposób?
    pozdrawiam
    Remo

  • 2. Data: 2012-01-07 11:06:46
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik " Remo" <p...@g...pl> napisał:

    > Czy idzie się z tego jakoś wymigać? W jaki sposób to
    > ewentualnie zrobić i ile mam na to dni? Czy musi być pisemnie czy może być w
    > inny sposób?

    Może być pisemnie. Druk z netu: Odstąpienie od umowy zawartej na odległość.
    Masz na to 10 dni.

  • 3. Data: 2012-01-07 11:20:12
    Od: "Konrad" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomek" <p...@z...spamem.pl> napisał w wiadomości

    > Może być pisemnie. Druk z netu: Odstąpienie od umowy zawartej na
    > odległość.
    > Masz na to 10 dni.

    Myślisz że zmiana abonamentu wymaga podpisania nowej umowy?

    Konrad.

  • 4. Data: 2012-01-07 15:58:46
    Od: "Przemek Lipski" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Konrad" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Tomek" <p...@z...spamem.pl> napisał w wiadomości

    > Myślisz że zmiana abonamentu wymaga podpisania nowej umowy?

    Z podpisaniem czy bez umowa była.

    Przemek

  • 5. Data: 2012-01-07 18:13:24
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/7/2012 9:58 AM, Przemek Lipski wrote:
    > Użytkownik "Konrad"<k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Z podpisaniem czy bez umowa była.
    >
    > Przemek

    raczej aneks do umowy