  • 1. Data: 2005-09-28 15:34:10
    Temat: Regulamin sieci osiedlowej
    Od: "aaaaaa" <...@...aa>

    Witam,

    znalazlem w regulaminie providera mojej sieci nastepujacy punkt:

    "7. Naruszenie
    regulaminu.

    7.1. Naruszeniem Regulaminu przez Abonenta jest w
    szczególności:

    7.1.10.
    Korzystanie z dostępu do sieci w celach komercyjnych, a w szczególności
    rejestrowanie własnych domen komercyjnych oraz zakładanie komercyjnych
    serwisów internetowych na swoim domowym komputerze, "

    Mam pytanie. Czy moj provider ma prawo mnie tak ograniczać????

  • 2. Data: 2005-09-28 16:01:13
    Temat: Re: Regulamin sieci osiedlowej
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    aaaaaa napisał(a):

    > Mam pytanie. Czy moj provider ma prawo mnie tak ograniczać????

    A co masz w umowie ?

    Ma prawo, w koncu sam taka umowe podpisales. Nie ma obowiazku
    korzystania z internetu u tego providera.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-09-28 16:20:17
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > A co masz w umowie ?
    >
    > Ma prawo, w koncu sam taka umowe podpisales. Nie ma obowiazku korzystania
    > z internetu u tego providera.

    a ja jestem ciekaw jak to sprawdzi?

  • 4. Data: 2005-09-28 16:25:27
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 28 Sep 2005 18:20:17 +0200,
    Przemek R... <p...@t...gazeta
    .pl> screamed:

    > a ja jestem ciekaw jak to sprawdzi?

    Jeśli nie jest za bardzo łonabi to sprawdzi.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:232B ]
    [ 18:25:07 user up 10748 days, 6:20, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Confucious say: man and mouse the same, both end up in pussy.

  • 5. Data: 2005-09-28 16:30:00
    Od: "radek" <r...@...pl>

    > rejestrowanie własnych domen komercyjnych oraz zakładanie komercyjnych
    > serwisów internetowych na swoim domowym komputerze, "

    Ja jako admin internetowy mówie Ci, ze jesli nie masz:
    własnego adresu IP widocznego z zewnatrz lub jakiegos portu redirect, to
    raczej nic takiego jak zalozenie domeny itp itd nie zrobisz. Admin musialby
    miec lep jak sklep aby wiedziec co jest Twoja komercyjna i niekomercyjna
    działalnoscia. Powiedz mu, ze jest bardzo madry przepisujac regulamin z
    trzepaka (taka stronka) lacznie z durnymi punktami. Zreszta i tak nie
    wykryje nic. Mi bynajmniej by sie nie chcialo, no i sensu by to nie mialo.

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2005-09-28 19:28:23
    Od: poreba <d...@p...com>

    Mithos <f...@a...pl> niebacznie popelnil

    > A co masz w umowie ?
    > Ma prawo, w koncu sam taka umowe podpisales.
    Takie ogólnikowe "komercyjne" zastrzeżenia obejmują również
    zakaz prowadzenia korespondecji handlowej z kontrahentami via e-mail.
    Zakaz obejmuje też "rejestrowanie domen komercyjnych" co może
    odbyć się zupełnie bez związku łączem od providera
    a jedynie poprzez formularz na www,
    na który weszliśmy wykorzystując te łacza ;)

    --
    pozdro
    poreba

  • 7. Data: 2005-10-01 19:38:51
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Jeśli nie jest za bardzo łonabi to sprawdzi.

    uzyska informacje dla niego nie przenzaczone podlaczajac sie do przewodu
    (...) :-) ?

    P.

  • 8. Data: 2005-10-01 20:14:21
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > uzyska informacje dla niego nie przenzaczone podlaczajac sie do przewodu
    > (...) :-) ?

    Niekoniecznie. Zapozna się z treścią lub danymi objętymi tajemnicą
    telekomunikacyjną w celu związanym z wykonaniem umowy.

    M.

  • 9. Data: 2005-10-02 06:22:34
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sat, 01 Oct 2005 22:14:21 +0200,
    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> screamed:

    Ładniej bym tego nie ujął. {:

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:231B ]
    [ 08:22:18 user up 10752 days, 20:17, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    If I knew what I was doing, it wouldn't be called "research".