  • 11. Data: 2012-03-28 16:45:59
    Temat: Re: Regulamin pływali miejskiej
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 28.03.2012 15:52, spp pisze:

    > No cóż - widocznie karta pływalni nie była kartą płatniczą bo chciał jej
    > dokładnie w ten sposób użyć.

    Nie. Ja zrozumiałem tak, że z jednego tytułu (program benefit)
    przysługuje mu godzina darmowego korzystania, z drugiego tytułu
    (załadowana karta stałego klienta) , X godzin korzystania, gdzie X jest
    dużą liczbą.

    Przebywał tam 1.5h. Pisze że nie znalazł nic w regulaminie na temat
    rozliczenia takich przypadków. Naturalne jest więc, że oczekuje że
    będzie miał za darmo cały pobyt.

    p. m.

  • 12. Data: 2012-03-28 20:21:15
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 28.03.2012 16:45, m pisze:

    > Przebywał tam 1.5h. Pisze że nie znalazł nic w regulaminie na temat
    > rozliczenia takich przypadków. Naturalne jest więc, że oczekuje że
    > będzie miał za darmo cały pobyt.

    Dzwonił z karty T-Mobile, wygadał pieniądze i myślał, że mu przeleją z
    Orange.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 13. Data: 2012-03-28 20:38:35
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2012-03-28 16:45, m pisze:

> [...]
    >
    > Przebywał tam 1.5h. Pisze że nie znalazł nic w regulaminie na temat
    > rozliczenia takich przypadków. Naturalne jest więc, że oczekuje że

    A skąd uprawnienie do wymyślania własnych przypadków i sposobów
    rozliczania? To nie jest naturalne że w czasie pobytu na basenie ktoś
    wymyśla sobie sposób zapłaty i uważa, że skoro nie ma w regulaminie na
    ten temat ani słowa to na pewno tak można. :(

    No cóż - IMHO gdyby po godzinie przeszedł się do kasy to zapewne
    odnotowano by fakt jego wyjścia z pierwszą kartą i wejścia z drugą - nie
    byłoby problemu a pewnie cały manewr wykonałby w kąpielówkach. :)

    --
    spp

  • 14. Data: 2012-03-28 22:21:04
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 28.03.2012 20:38, spp pisze:

    > A skąd uprawnienie do wymyślania własnych przypadków i sposobów
    > rozliczania?

    Przypadek się nie wymyślił tylko życie go wymyśliło.

    > To nie jest naturalne że w czasie pobytu na basenie ktoś
    > wymyśla sobie sposób zapłaty

    Nie wymyśla sobie, tylko wcześniej się z pływalnią umówił na sposób
    zapłaty "pan wykupi kartę i w zamian za to ma Pan prawo do X godzin
    naszych usług".

> [...]

    > odnotowano by fakt jego wyjścia z pierwszą kartą i wejścia z drugą - nie
    > byłoby problemu a pewnie cały manewr wykonałby w kąpielówkach. :)

    Jeżeli umawiam się z X że mając kartę Y mogę przez godzinę korzystać z
    usług, mam drugą umowę że mając kartę Z mogę mogę korzystać z usług X,
    nie mam w żadnym regulaminie/umowie/whatever informacji że nie mogę
    korzystać z Y zaraz po Z w jednym ciągu, ani że żeby skorzystać z Y/Z
    należy uprzednio wyjść i wejść przez bramkę jeżeli jest się w środku -
    to nie widzę powodu dlaczego miałbym nie móc skorzystać.

    To że im system nie umożliwia tego - well, albo niech zmienią system
    albo regulamin.

    Przez analogię - jesteś w autobusie, masz bilet 30 minutowy i bilet na
    całą trasę. Kasujesz bilet 30 minutowy, za 30 minut kasujesz bilet na
    całą trasę. Kanar przychodzi i mówi "o nie nie nie, tak to Pan nie może.
    Jak Pan skasował bilet 30 minutowy, to może Pan jechać przez 30 minut a
    potem taryfikujemy Pana wg stawki za przejazd bez biletu.".

    Czy uważałbyś za normalne że ktoś by Ci potem napisał "A skąd

  • 15. Data: 2012-03-28 22:23:22
    Od: m <m...@g...com>

    > Dzwonił z karty T-Mobile, wygadał pieniądze i myślał, że mu przeleją z
    > Orange.

    Gdyby Orange mu obiecało że może zadzwonić z telefonu w Orange używając
    środków z konta T-Mobile, miałby prawo tak oczekiwać.

    p. m.

  • 16. Data: 2012-03-29 07:36:50
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 28.03.2012 22:23, m pisze:

    > Gdyby Orange mu obiecało że może zadzwonić z telefonu w Orange używając
    > środków z konta T-Mobile, miałby prawo tak oczekiwać.

    Ale nie obiecali.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 17. Data: 2012-03-29 08:10:04
    Od: m <m...@g...com>

    > Ale nie obiecali.

    Nie? Czyli honorowanie kart benefit przez pływalnię (honorowanie środków
    z t-mobile w Orange) nie jest związane z jakąś obietnicą ("tu honorujemy
    karty benefit")?

    p. m.

  • 18. Data: 2012-03-29 08:32:04
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 29.03.2012 08:10, m pisze:

    > Nie? Czyli honorowanie kart benefit przez pływalnię (honorowanie środków
    > z t-mobile w Orange) nie jest związane z jakąś obietnicą ("tu honorujemy
    > karty benefit")?

    No i ,,zapływał'' z tej karty. Ale za długo pływał i przekroczył liczbę
    impulsów na niej załadowanych. I chciał przenieść impulsy z innej karty.
    Miał się najpierw rozłączyć z tmobile i połaczyć z Orange.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 19. Data: 2012-03-29 08:38:59
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 29.03.2012 08:10, m pisze:
    > Nie? Czyli honorowanie kart benefit przez pływalnię (honorowanie środków
    > z t-mobile w Orange) nie jest związane z jakąś obietnicą ("tu honorujemy
    > karty benefit")?

    Zresztą nawet niech i to będą 2 karty Orange... Rozpoczął ,,rozmowę'' z
    jednej, wygadał za dużo i chce przeniesienia minut z drugiej.

    Takie karty to nie są karty płatnicze. Popatrz choćby na to, że po
    terminie ,,środki'' doładowania przepadają. Nie można tego traktować jak
    portmonetki, ale po prostu jak bilet. A łączenie kilku biletów nie jest
    oczywistością.

    Ja nie mówię, że system pływalni czy zasady pływalni nie mogłyby tego
    uwzględniać. Ale widać pływalnia z jakiś powodów takiej zasady nie
    wprowadza.

    Moja karta mBank mobile sama się doładowuje z ekonta, gdy kończą się na
    niej środki, ale to chyba jedyna taka karta na rynku i nie można nagle z
    automatu domagać się takiej opcji od wszystkich przedpłacanych kart.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 20. Data: 2012-03-29 20:16:49
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > Moja karta mBank mobile sama się doładowuje z ekonta, gdy kończą się na
    > niej środki, ale to chyba jedyna taka karta na rynku i nie można nagle z
    > automatu domagać się takiej opcji od wszystkich przedpłacanych kart.

    Już poprosiłem federację konsumentów z Łodzi o opinie. Gdy mi odpiszą,
    to napisze tutaj.

    --
    Mateusz Bogusz