  • 11. Data: 2021-05-23 13:14:09
    Temat: Re: Regulamin inpostu
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-05-18 o 11:33, J.F pisze:

    > Alez udaje, ze nie wie. Nawet nie udaje, bo w paczki nie zaglada.

    Szczególnie jak płyny przychodzą do mnie w
    bańce 22 litry i całość jest zataśmowana
    z wyjątkiem rączki, za którą wygodnie przenosić,
    ale która odkryta zdradza, że jest pojemnik (kanister)

  • 12. Data: 2021-05-24 13:10:13
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 23 maja 2021 o 13:14:10 UTC+2 cef napisał(a):

    > Szczególnie jak płyny przychodzą do mnie w
    > bańce 22 litry i całość jest zataśmowana
    > z wyjątkiem rączki, za którą wygodnie przenosić,
    > ale która odkryta zdradza, że jest pojemnik (kanister)

    A co to, tylko kanistrowi wolno mieć rączkę? A może to jest duuuuuży garnek? Albo
    konewka?

  • 13. Data: 2021-05-31 18:16:30
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > -ale czasem ... moze przyjsc roszczenie od ubezpieczyciela, pana
    > paczka uszkodzila inne, o wartosci 1000 zl :-)

    A czyja paczka? Nadawcy czy odbiorcy?

    Wg mnie nadawcy.

    --
    Siedzą dwie małpy na palmie i jedna je banana. Druga pyta się:
    - Co robisz?

  • 14. Data: 2021-05-31 18:38:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 31 May 2021 16:16:30 +0000 (UTC), Arnold Ziffel wrote:

    > A czyja paczka? Nadawcy czy odbiorcy?
    > Wg mnie nadawcy.

    Ogolnie bym rzekl, ze nadawcy, ale ... czy nasze przepisy pocztowe nie
    mowia czegos w stylu "po nadaniu paczki nalezy ona do odbiorcy" :-)

    J.

  • 15. Data: 2021-05-31 19:58:04
    Od: cef <c...@i...pl>

    > A co to, tylko kanistrowi wolno mieć rączkę? A może to jest duuuuuży garnek? Albo
    konewka?

    I takie ciężkie powietrze w środku :-)