  • 1. Data: 2021-05-13 05:53:34
    Temat: Jak zakwalifikować pobicie Żyda przez Żydów bo został wzięty za Araba? [Antysemityzm/Rasizm/Ksenofobia/Nacjonalizm/...]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Czyż rozważanie prawne i "prawne" o podobnych sytuacjach nie
    radują duszy każdego prawdziwego prawnika? ;-)

    https://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-zamieszki-w-wi
    elu-miastach-w-izraelu-dochodzi-do-atakow-na-s,nId,5
    227620

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2021-05-13 22:08:51
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 13 May 2021 05:53:34 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Czyż rozważanie prawne i "prawne"

    Filipku, zdradzasz dziwnie nadmierne zainteresowanie żydowskimi
    sprawami. Tak się zastanawiam czy to przypadkiem krew przodków się nie
    odzywa? :)
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 3. Data: 2021-05-14 11:03:09
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 13 May 2021 22:08:51 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Filipku, zdradzasz dziwnie nadmierne zainteresowanie żydowskimi
    > sprawami. Tak się zastanawiam czy to przypadkiem krew przodków się nie
    > odzywa? :)

    Ja tam mu się nie dziwię. Teraz takie czasy, że żulia czuje wiatr w żagle;
    zwyzywają, oplują i jeszcze pobiją, więc lepiej szukać rodaków w bardziej
    wysublimowany sposób.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek