  • 11. Data: 2004-03-29 07:54:30
    Temat: Re: Regulamin Firmy, a Ustawa i Kodeks Cywilny
    Od: "Jan Galazka" <j...@i...pl>

    > Chodzi tu dokladnie o Regulamin Przetargowego firmy budowlanej, a Ustawa
    > o zamowieniach publicznych i Kodeksem Cywilnym. Czy jesli w Regulaminie
    > sa sprzeczne informacje, jakie zawarte sa w Ustawie o Zamowieniach
    > Publicznych to czy mozna podwazyc prawy stosunek do REgulaminu, czy
    > REgulamin akurat w wtej sytuacji pelni role "najwyzsza"

    Sprzeczne z k.c. byc nie moze, ale ja mam znow inne pytanie: czy to jest
    firma budowlana, ktora podlaga obowiazkowemu stosowaniu ustawy o
    zamowieniach publicznych? Bo jesli jest to przedsiebiorca prywatny, to moze
    w regulaminie przetargowym powypisywac wszystko, co uzna za stosowne, a co
    nie bedzie spraeczne z k.c. i innymi ustawami oprocz wlasnie ustawy o
    zamowieniach publicznych, ktora po prostu nie bedzie miala zastosowania do
    przetarow o charakterze prywatnym, a nie publicznym. Wtedy niestety
    Regulamin bedzie pelnil role najwyzsza i np. mozna wpisac, ze oferent ma
    zlozyc oferte na papierze w golabki, jesli mu sie to podoba.
    JG

  • 12. Data: 2004-03-29 13:06:47
    Od: "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl>

    Użytkownik "Jan Galazka" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Regulamin bedzie pelnil role najwyzsza i np. mozna wpisac, ze oferent ma
    > zlozyc oferte na papierze w golabki, jesli mu sie to podoba.

    Gdzie mozna dostac taki sliczny papier?

    --
    pozdrawiam:-) Marek

  • 13. Data: 2004-03-29 16:49:17
    Od: "Jan Galazka" <j...@i...pl>

    > Gdzie mozna dostac taki sliczny papier?

    A nie wiem, ale kiedys kolega sedzia mi pokazywal taki. Byl zaadresowany: Do
    Wysokiej Sprawiedliwosci w Poznaniu, ul. Mlynska 1a (dla tych spoza
    Poznania: adres SR) i mial wszelkie znamiona pozwu. Ladnie wygladalo w
    aktach.
    JG