  • 1. Data: 2008-11-02 01:21:06
    Temat: Dotyczy czyjegoś ogłoszenia o sprzedaży kont na Allegro
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Na grupie pl.praca szukana było takie ogłoszenie i moim zdaniem powinno
    się tym zainteresować Allegro i policja.

    "Witam!

    Jak w temacie. Umozliwiam ponowny start w ww. serwisie.
    Posiadam duzy wybor kont z aktywna opcja sprzedazy (m.in. z dlugoletnim
    stazem).
    Nie interesuje mnie ich pozniejsze wykorzystanie.

    Masz zablokowane konto, nie mozesz sie juz ponownie zarejestrowac w serwisie
    Allegro? Dobrze trafiles! Jesli masz pomysl na biznes, a jedyna
    przeszkoda jest
    brak konta to dlaczego nie zaczac ponownie?

    Zainteresowani wiedza, jakie korzysci mozna osiagnac.
    Pomagam rowniez rozwiazac problem z ponownym bezstresowym logowaniem sie
    do serwisu.
    Szczegoly mailem.
    Pozdrawiam

    Kontakt:

    s...@o...info (lub) s...@i...com

    -- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl"

    --
    animka

  • 2. Data: 2008-11-02 01:47:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Animka wrote:
    > Na grupie pl.praca szukana było takie ogłoszenie i moim zdaniem powinno
    > się tym zainteresować Allegro i policja.

    BO?

  • 3. Data: 2008-11-02 02:03:32
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-11-02 02:47 witek napisał/a:

    > BO?

    Czyli to jest legalne na Alegro?
    Jeśli tak to przepraszam za zamieszanie.

    --
    animka

  • 4. Data: 2008-11-02 06:20:03
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał

    > Na grupie pl.praca szukana było takie ogłoszenie i moim zdaniem
    > powinno się tym zainteresować Allegro i policja.

    To pisz do Allegro i do Policji.

  • 5. Data: 2008-11-02 08:07:10
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > BO?

    Przypomina to trochę sprzedaż wytrychów.
    Sam na to nie wpadłeś?

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 6. Data: 2008-11-02 10:21:22
    Od: gacek <g...@w...pl>

    Nostradamus wrote:

    > Przypomina to trochę sprzedaż wytrychów.
    > Sam na to nie wpadłeś?

    a od kiedy wytrychy są nielegalne?

    dla mnie to bardziej przypomina odstapienie dobrego miejsca na
    targowisku, tak zeby zarzadca sie nie czepiał.

    gacek

  • 7. Data: 2008-11-02 11:19:57
    Od: "ChOpLaCz" <c...@g...pl>

    > dla mnie to bardziej przypomina odstapienie dobrego miejsca na
    > targowisku, tak zeby zarzadca sie nie czepiał.

    Eee... dla mnie "jaki jest koń każdy widzi" :)

    I nie jest to odsprzedanie miejsca na targowisku, bo miejsca tam jest full,
    każdy może sobie wziąć ile chce. Dla mnie jest to odsprzedanie dowodu
    osobistego. Dokumentu opisującego i dającego wiarygodność kontrahenta. Moim
    zdaniem max przegięcie i szkoda, że nie widzicie tutaj niczego
    "patologicznego".

  • 8. Data: 2008-11-02 13:50:19
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    gacek pisze:

    > a od kiedy wytrychy są nielegalne?

    KW, art. 129.

    --
    Filip.

  • 9. Data: 2008-11-02 14:48:28
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    gacek wrote:

    > a od kiedy wytrychy są nielegalne?
    >

    > dla mnie to bardziej przypomina odstapienie dobrego miejsca na
    > targowisku, tak zeby zarzadca sie nie czepiał.

    na akurat z wytrychami to jest właśnie ciut inaczej, bo nie do końca
    jest tak, że można znimi robić co się chce. Tylko mi się teraz przepisów
    nie chce szukać. Z 15 lat temu to czytałem.

  • 10. Data: 2008-11-02 15:12:59
    Od: armar <a...@p...fm>

    gacek pisze:

    > dla mnie to bardziej przypomina odstapienie dobrego miejsca na
    > targowisku, tak zeby zarzadca sie nie czepiał.

    2.13. Użytkownikowi nie wolno korzystać z Kont innych Użytkowników
    oraz udostępniać swojego Konta innym osobom [...]
    Użytkownik powinien zachować w tajemnicy hasło do Konta.
    Konta są niezbywalne.
    (Regulamin Allegro)

    --
    Pozdrawia Marek