  • 1. Data: 2004-06-09 01:37:12
    Temat: Reality show w pracy
    Od: "ornelia" <o...@W...gazeta.pl>

    Dowiedzialam się wczoraj, że mój pracodawca zamierza zainstalować w
    miejscu pracy kamerę. Oczekuje, że pracownicy wyrażą na to pisemną zgodę.
    Czy jeśli nie zgodzę się na udział w tym swoistym "big brotherze", ma
    prawo mnie zwolnić? Co robić?

  • 2. Data: 2004-06-09 02:43:05
    Temat: Re: Reality show w pracy
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    ornelia <o...@w...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > miejscu pracy kamerę. Oczekuje, że pracownicy wyrażą na to pisemną zgodę.
    > Czy jeśli nie zgodzę się na udział w tym swoistym "big brotherze", ma

    Czy na osobiste patrzenie przez pracodawcę jak pracujecie też miałby
    móc się pracownik nie zgodzić?

    Bo jaka to niby jest różnica czy pracowaca patrzy na pracowników
    bezpośrednio okiem czy też z sąsiedniego pokoju za pośrednictwem
    kamery i monitora.

    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl
    http://www.miernik.ctnet.pl/

  • 3. Data: 2004-06-09 09:55:30
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Miernik" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    ocal...
    > Bo jaka to niby jest różnica czy pracowaca patrzy na pracowników
    > bezpośrednio okiem czy też z sąsiedniego pokoju za pośrednictwem
    > kamery i monitora.

    Taka jak miedzy sluchaniem rozmow a podsluchiwaniem
    rozmow.

    WOJSAL

  • 4. Data: 2004-06-09 09:58:09
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "ornelia" <o...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Czy jeśli nie zgodzę się na udział w tym swoistym "big brotherze", ma
    > prawo mnie zwolnić? Co robić?

    Mysle, ze moze szukac pretekstu.

    A poki co radze cwiczyc "łubu-dubu, łubu-dubu..."
    moze pobudzi go do myslenia i znajdzie lepsze
    sposoby motywacji swoich pracownikow, kolegow,
    kolezanek z pracy.

    WOJSAL

  • 5. Data: 2004-06-09 10:26:58
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <ca6msi$8g2$1@inews.gazeta.pl>, WOJSAL wrote:

    > Użytkownik "Miernik" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    ocal...

    > Taka jak miedzy sluchaniem rozmow a podsluchiwaniem
    > rozmow.

    Podsłuchiwanie odbywa się bez świadomości osób podsłuchiwanych. Jeśli jest
    wyraznie i wszystkim powiedziane że taki monitoring będzie prowadzony to
    nie widzę w tym żadnego podsłuchiwania.

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2004-06-09 10:30:26
    Od: Borszczuk <c...@U...wfmh.org.pl.TW>

    WOJSAL wrote:

    > Taka jak miedzy sluchaniem rozmow a podsluchiwaniem
    > rozmow.

    Nonsens. Pracownicy wiedza ze jest kamera. Przy podsluchiwaniu
    o ktorym mowisz, osoby rozmawiajace nie wiedza jest "gumowe
    ucho".

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 7. Data: 2004-06-09 10:47:31
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.pl>

    W artykule <i...@z...router> Marcin Debowski napisał(a):

    > Podsłuchiwanie odbywa się bez świadomości osób podsłuchiwanych. Jeśli jest
    > wyraznie i wszystkim powiedziane że taki monitoring będzie prowadzony to
    > nie widzę w tym żadnego podsłuchiwania.

    ...a wręcz nie wiem, po co pracodawca bawi się w jakieś zgody.
    Przychodzą rano ludzie do pracy, pokazuje im kamerę i tyle. Jeśli komuś
    się nie podoba taki układ, to może wypowiedzieć umowę o pracę. Praca w
    Polsce nie jest obowiązkowa.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 8. Data: 2004-06-10 12:53:11
    Od: scx <s...@w...pl>

    Miernik się wziął i wyklepał:

    > Bo jaka to niby jest różnica czy pracowaca patrzy na pracowników
    > bezpośrednio okiem czy też z sąsiedniego pokoju za pośrednictwem
    > kamery i monitora.

    No chyba że obraz z tej kamery ma iść np. w Internet, zeby pokazac jak to
    pracownicy naszej firmy ciężko i solidnie pracują nad zleceniami

    --
    scx
    Fajna sygnaturka, co nie?