  • 1. Data: 2004-06-09 04:52:11
    Temat: zniesienie wspolnosci a kredyt na auto
    Od: "Pytalski" <m...@t...peel>

    Witam
    W czasie trwania wspolnosci mjatkowej kupilismy na kredyt auto. Po dacie
    sadowego zniesienia wspolnosci majatkowej kredyt splacalem wylacznie ja. Czy
    moge zadac od mojej ex splaty polowy rat ktore wnioslem po dacie zniesienia
    wspolnosci majatkowej? Jesli tak, to kiedy? Czy juz? Czy dopiero przy
    podziale majatku? Tak samo jak ona zada ode mnie bym jej zaplacil za polowe
    czynszu za nasze wspolne mieszkanie, w ktorym zreszta nie mieszkam.
    Pytalski