  • 1. Data: 2004-06-08 21:27:23
    Temat: kogo pytać o zgode?
    Od: "stud" <i...@W...gazeta.pl>

    Chciałbym wbic tablice reklamowa w ziemie, przy ulicy, na jednej z
    warszawskich dzielnic. Jak sie domyslam, musze uzyskac od kogos zgode i pewnie
    za to komus placic?
    Od kogo moge taka zgode uzyskac? Nie wiem kto jest wlascicielem "ziemi" przy
    ulicy. Mysle, ze wbijanie na "dziko" nie bedzie dobrym pomyslem :\

  • 2. Data: 2004-06-08 22:16:33
    Temat: Re: kogo pytać o zgode?
    Od: " st" <i...@N...gazeta.pl>

    Czy ktoś potrafi opowiedziec na te pytanie?

  • 3. Data: 2004-06-08 22:24:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "stud" <i...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    Przede wszystkim właściciela terenu. Ustalisz go w Geodezji. Po za tym
    jeśli tablica będzie poważniejsza, to musisz mieć zezwolenie na budowę.

  • 4. Data: 2004-06-08 23:58:38
    Od: "328.28.00" <n...@s...com>

    Użytkownik st napisał:
    > Czy ktoś potrafi opowiedziec na te pytanie?

    wydawac by sie moglo najlepiej spytac "obok"
    kto jest wlascicielem. ewentualnie skorzystac
    z UM Wawa, i zapytac kto jest wlascicielem
    na planach "Twojej" dzialki.

    R,
    --

    _For e.mail, click this_: http://e-mail.notlong.com

  • 5. Data: 2004-06-11 13:47:13
    Od: "M." <m...@a...pl.nospam>

    Dnia Tue, 8 Jun 2004 21:27:23 +0000 (UTC), stud
    <i...@W...gazeta.pl> napisał:

> [...]
    > przy
    > ulicy. Mysle, ze wbijanie na "dziko" nie bedzie dobrym pomyslem :\

    zgoda jak zgoda, ale opłata jest, jeśli tablica będzie w pasie
    przydrogowym to Zarząd Dróg odpowiedni do rangi tej drogi
    po za tym właściciel gruntu
    a reszta zależnie od rozmiarów bo nawet pod prawo budowlane może to
    podpadać

    --
    Pozdrawiam M.