  • Data: 2014-11-24 10:10:17
    Temat: Re: życie bez meldunku
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > U mnie w banku zawsze proszą o dowód osobisty. Nie wiem, jak wygląda
    > sprawa adresu w dowodzie u osoby de iure bezdomnej.

    NIe ma adresu, i już.
    W banku robią trudności, ale do pszebrnięcia.
    Gożej z wyborami. Poszłam by mnie dopisali do listy wyborcuw,
    by mieć faktyczne prawo głosu.
    NIe dało się, użędniczka odmuwiła dopisania do listy.
    W wyborah nie dano mi możliwości skreślenia tego i owego.
    Powiedziała, że jakiś adres muszę podać, a ja podałam jako bezdomna tylko
    dzielnicę o tej samej nazwie co najmniejszy okręg= komisja obwodowa.

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' animacja dowód Tw Pitagorasa
    bez mnożenia,