  • Data: 2016-05-15 12:32:44
    Temat: Re: życie bez meldunku
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 05/15/2016 05:33 PM, ąćęłńóśźż wrote:
    > Czasami się przydaje, przykładowo do karty parkingowej w centrum miasta (ale to
    można zwykle załatwić zameldowaniem czasowym).
    > Ciekaw jestem, czy łatwo uzyskać prawo jazdy bez żadnego meldunku.

    Ja miałem problem z uzyskaniem międzynarodowego prawa jazdy.

    Urzędnicy się upierali, że koniecznie musi być zameldowanie, choć nie
    potrafili podać podstawy prawnej.

    Musiałem przyjść "uzbrojony" w wydruki aktów prawnych, które stanowią,
    co jest potrzebne do uzyskania międzynarodowego prawa jazdy (nie ma tam
    wymagań meldunkowych), rozmową z dyrektorką urzędu i koniecznością
    podpisania świstka papieru, że naprawdę nie mam meldunku.

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com