  • 1. Data: 2004-07-16 09:57:02
    Temat: zwrot towaru w ciągu 7 dni
    Od: sun <g...@p...onet.pl>

    Witam
    Jak to jest z tym naprawdę? czy to mit? czy fakt?
    Kupiłem notebook i jest niezgodny ze specyfikacją, a nie chce się użerać
    z tą firmą, bo od początku coś nie szła na współpraca przy tym
    zamówieniu. Noteboka używam 2 dni.
    Stąd pytanie, czy mogę go oddać powołując się na zamówienie i
    niezgodność z nim, czy można po prostu go oddać i już, bez podawania
    przyczyn.

    Grzesiek.

  • 2. Data: 2004-07-16 10:02:03
    Temat: Re: zwrot towaru w ciągu 7 dni
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik <g...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości news:cd88t1$idf$1@atlantis.news.tpi.pl:
> [...]
    > Stąd pytanie, czy mogę go oddać powołując się na zamówienie i
    > niezgodność z nim, czy można po prostu go oddać i już, bez podawania

    nie możesz
    no chyba, że zakup "zdalny" - czyli internet lub poczta
    towar jest juŻ twój i nic nie zrobisz

    jeśli towar jest niezgodny ze specyfikacją to poczytaj

    USTAWA z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży
    konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego
    Dziennik Ustaw rok 2002 nr 141 poz. 1176

    i na tej podstawie składaj reklamację

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2004-07-16 15:19:02
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    plusz wrote:
> [...]
    > konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego
    > Dziennik Ustaw rok 2002 nr 141 poz. 1176

    O ile jesteś konsumentem - zakup nie był związany z działalnościa
    gospodarczą lub zawodową.

    KG

  • 4. Data: 2004-07-16 17:36:50
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    sun napisał(a):

    > Witam
    > Jak to jest z tym naprawdę? czy to mit? czy fakt?

    Mit

    > Kupiłem notebook i jest niezgodny ze specyfikacją, a nie chce się użerać
    > z tą firmą, bo od początku coś nie szła na współpraca przy tym
    > zamówieniu. Noteboka używam 2 dni.

    Niezgodność towaru z umową. Masz prawo odstąpić od umowy. Szczegóły
    http://www.federacja-konsumentow.org

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*