  • 1. Data: 2004-07-16 09:41:58
    Temat: Odrzucenie spadku na małoletniego a dysponowanie nim
    Od: Alek Gross <p...@n...pl>

    Witam
    Mam taki problem i prosiłbym o poradę.
    Odrzuciłem spadek po zmarłej Mamie (mieszkanie), jedynym spadkobiercą
    jest moja córka (4 letnia). W jaki sposób mogę dysponować tym
    mieszkaniem ? Czy razem z matką mojego dziecka musimy u notariusza
    wyrazić zgodę na dysponowanie majątkiem przez jednego z rodziców. Czy
    może robi to sąd. Generalnie chodzi o sytuację w której dysponowanie
    majątkiem nie musiałoby sie odbywać za pośrednictewem sądu. Trudno z
    kazdą pierdułką latać do sędziego po zgodę.
    Z góry dziękuje za odpowiedz.
    Pozdrawiam
    AG

  • 2. Data: 2004-07-16 10:05:06
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Alek Gross pisze:

> [...]
    > majątkiem nie musiałoby sie odbywać za pośrednictewem sądu. Trudno z
    > kazdą pierdułką latać do sędziego po zgodę.

    Trzeba by sad ustanowil kuratora w tej sprawie...

    Moze to chyba byc ktores z WAS

    W kazdym razie jak chciales DECYDOWAC, bylo nie odrzucac spadku.

    teraz mozesz podejmowac conajwyzej decyzje w imieniu wlascicielki,
    a jest nie maloletnia x...
    I to JEJ DOBREM a nie SWOIM masz sie kierowac.

    Boguslaw