eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwrot towaru a platnosc karta › Re: zwrot towaru a platnosc karta
  • Data: 2010-05-07 20:56:32
    Temat: Re: zwrot towaru a platnosc karta
    Od: "Jarek *" <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 7 Maj, 22:49, CUT <C...@C...pl> wrote:
    > W dniu 2010-05-07 22:44, Jarek * pisze:
    >
    >
    >
    > > Witam serdecznie,
    > > Otoz wczoraj zakupilem oscieznice do drzwi. Okazalo sie, ze otwory w
    > > oscieznicy nie pasuja do moich drzwi, kolor rowniez.( bo wydawalo sie
    > > ze odcien OK). Niestety towar okazal sie zbedny.
    > > No i dzisiaj udalem sie do sklepu.
    >
    > > Sprzedawca przejrzal i zakceptowal zrot. Nastepnie pokazalem paragon.
    > > No i zaczelo sie ....
    > > Kasjerka poinformowala mnie, iz w przypadku zaplaty karta zwrotu nie
    > > przyjmuja. Gdyby zaplata byla gotowka, to owszem ????
    > > Mozliwa jest tylko wymiana na inny towar.
    >
    > > Innej oscieznicy nie maja. Satysfakcjonuje mnie tylko zwrot pieniedzy.
    >
    > > Prosze o pomoc, moze ktos byl w podobnej sytuacji?
    > > W jaki sposob z takim chamstwem walczyc?
    > > Rece opadaja. A moze rzeczywistosc juz taka jest absurdalna?
    >
    > > Dziekuje z gory za informacje.
    > > Pozdrawiam,
    > > Jarek
    >
    > Może sprzedawca nie wie o możliwości anulowania transakcji i zwrotu
    > prowizji.

    Dzieki za info.
    W sumie nie poinformowano mnie, o braku mozliwosci zwrotu w przypadku
    platnoscia karta.
    Jest mozliwosc zwrotu w ciagu 10 dni, byc moze cos zle zrozumialem z
    tym prawem.

    Moze anulowanie paragonu, cos pomoze.

    Dzieki za info.

    Pozdro,
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1