    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zwrot towaru a platnosc karta
    Date: Fri, 07 May 2010 22:47:52 +0200

    Jarek * pisze:
    > Witam serdecznie,
    > Otoz wczoraj zakupilem oscieznice do drzwi. Okazalo sie, ze otwory w
    > oscieznicy nie pasuja do moich drzwi, kolor rowniez.( bo wydawalo sie
    > ze odcien OK). Niestety towar okazal sie zbedny.
    > No i dzisiaj udalem sie do sklepu.
    >
    > Sprzedawca przejrzal i zakceptowal zrot. Nastepnie pokazalem paragon.
    > No i zaczelo sie ....
    > Kasjerka poinformowala mnie, iz w przypadku zaplaty karta zwrotu nie
    > przyjmuja. Gdyby zaplata byla gotowka, to owszem ????
    > Mozliwa jest tylko wymiana na inny towar.

> [...]

    Sprzedawca w ogóle nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu. Jeśli natomiast
    taki zwrot przyjmuje, to nie powinno być problemów, aby pieniądze
    zwrócić "na kartę".

    Poszukaj wpierw warunków na podstawie których chcesz dokonać zwrotu.
    Jeśli jest tam zastrzeżenie, że zwrot dotyczy tylko zakupów za gotówkę,
    to sprzedawca nie musi przyjmować Twojego towaru.

    --
    Liwiusz