  • Data: 2010-05-07 20:44:46
    Temat: zwrot towaru a platnosc karta
    Od: "Jarek *" <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie,
    Otoz wczoraj zakupilem oscieznice do drzwi. Okazalo sie, ze otwory w
    oscieznicy nie pasuja do moich drzwi, kolor rowniez.( bo wydawalo sie
    ze odcien OK). Niestety towar okazal sie zbedny.
    No i dzisiaj udalem sie do sklepu.

    Sprzedawca przejrzal i zakceptowal zrot. Nastepnie pokazalem paragon.
    No i zaczelo sie ....
    Kasjerka poinformowala mnie, iz w przypadku zaplaty karta zwrotu nie
    przyjmuja. Gdyby zaplata byla gotowka, to owszem ????
    Mozliwa jest tylko wymiana na inny towar.

    Innej oscieznicy nie maja. Satysfakcjonuje mnie tylko zwrot pieniedzy.

    Prosze o pomoc, moze ktos byl w podobnej sytuacji?
    W jaki sposob z takim chamstwem walczyc?
    Rece opadaja. A moze rzeczywistosc juz taka jest absurdalna?

    Dziekuje z gory za informacje.
    Pozdrawiam,
    Jarek