eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwrot notebooka z powodu niepełnej informacji ze strony sprzadawcy możliwy? › Re: zwrot notebooka z powodu niepełnej informacji ze strony sprzadawcy możliwy?
  • Data: 2008-10-09 23:26:19
    Temat: Re: zwrot notebooka z powodu niepełnej informacji ze strony sprzadawcy możliwy?
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2008-10-09 20:16 witek napisał/a:

    > chyba po to, zeby bylo o czym na grupie prawniczej pisac

    Chodziło o to, ze laptop z Linuxem duuużo mniej kosztuje. Wiele ludzi
    się skarżyło, że nie mogą na tym linuksie zainstalować XP.
    Mnie to w zasadzie nie interesuje, ale jakbym nie mogła zainstalować XP
    czy Visty to najpierw sformatowałabym dysk. Tylko to trzeba mieć przed
    oczami, bo w ciemno to się nic nie zrobi.

    --
    animka