eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwrot notebooka z powodu niepełnej informacji ze strony sprzadawcy możliwy? › Re: zwrot notebooka z powodu niepełnej informacji ze strony sprzadawcy możliwy?
  • Data: 2008-10-09 23:21:30
    Temat: Re: zwrot notebooka z powodu niepełnej informacji ze strony sprzadawcy możliwy?
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2008-10-09 20:15 witek napisał/a:

    > i dalej uwazasz, ze tak wolno?

    Telefon bezprzewodowy to oczywiście Tlenofon. Zadzwoniłam sobie do
    Francji, dlugo rozmawoalam i w bilingu wisi, że 1,80. Czyli dużo raniej
    za granicę niz z W-wy do W-wy. Zobacz sobie cennik na p2.pl

    > a kto ci to zainstalowal?

    Jakto kto? Bawię sie tymi komputerkami już od 15 lat, byłam księgową,
    robili mi programy w/g mojego pomysłu, moich potrzeb, żeby mi pasowało,
    mawet do umów program mi zrobili informatycy w pracy. Ale juz sama
    wszystko instalowałam i testowałam i pracowałam na tym.
    No to dobranoc, idę spać, bo muszę rano wstać.

    --
    animka