eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwrot notebooka z powodu niepełnej informacji ze strony sprzadawcy możliwy? › Re: zwrot notebooka z powodu niepełnej informacji ze strony sprzadawcy możliwy?
    From: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zwrot notebooka z powodu niepełnej informacji ze strony sprzadawcy
    możliwy?
    Date: Wed, 8 Oct 2008 23:10:40 +0200

    Homo zarozumialec z ciebie. Cóż niektórzy przywykli do niskich
    standardów w zakresie obsługi klienta. Dalej uważam, że sprzedawca
    powinien był mnie poinformować

    Napisz jak ci poszło :)

    W drugim swoim poście piszesz że sprzedawca powiedział "nie będzie problemu
    z XP. Zostałam wprowadzona w błąd."

    Nie zostałaś. Problemu z xp nie ma - tzn nie wiesz czy jest czy go nie ma.
    na razie masz problem z zainstalowaniem tego systemu.

    Na jakiej podstawie twierdzisz że sprzedawca cię wprowadził w błąd skoro
    "dokupiłam ten system i zasugerowałam sprzedawcy, że wgram go
    sama." Skoro chciałaś sama to sprzedawca miał ci zabronić? Jeżeli chciałaś
    to wgrywać sama to sprzedawca chyba miał prawo przypuszczać że wiesz na co
    się porywasz. Bo pewnie jeżeli byś się nie wyrywała to by ci wgrali za
    darmo.

    Swoją drogą wczoraj to samo robiłem na swoim laptopie. 20 minut przygotowuje
    się tą płytę - pytanie czy jest sens tracić czas na noszenie tego laptopa
    od pierwszego dnia do serwisu

    --
    PawełJ