  • 11. Data: 2003-03-28 10:59:55
    Temat: Re: zus-wlasna dzialalnosc-1/8 etatu u kogos
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.50.0303271201010.-268389@k6-2.portez
    jan.zabrze.pl...
    > On Wed, 26 Mar 2003, Boguslaw Szostak wrote:
    > [...]
    >
    > ...a to dlatego, że przez setki lat nie było ZUSów,...
    >
    > Po prostu - jest to "ubezpieczenie od płacenia ZUSu w razie
    > choroby". Jeśli ktoś zarabia mało to konieczność zapłacenia
    > składek społecznych mimo że nie może w razie choroby nic
    > zarobić może go "położyć". Jeśli zarabia więcej - może ryzykować.
    > Ale uprawia hazard z budżetem... :[ :>

    Godfryd.. Nie oslabiaj mnie.....

    Jesli ktos jest az tak chory, ze "nie moze zarabiac" to po prostu moze
    wyrejestrowac sie
    w ZUS....

    No przeciez troche ryzyka POWINNA osoba przedsiebiorcza "zaryzykowac".

    Boguslaw

  • 12. Data: 2003-03-28 19:05:54
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 28 Mar 2003, Boguslaw Szostak wrote:
    [...]
    >+ Godfryd.. Nie oslabiaj mnie.....
    >+
    >+ Jesli ktos jest az tak chory, ze "nie moze zarabiac" to po prostu moze
    >+ wyrejestrowac sie w ZUS....

    Znaczy: wyrejestrować DG z UM, załatwić w US, ZUS itp ?
    W czasie rzeczywistej choroby ? No, niech ci będzie, nie mam pytań.

    >+ No przeciez troche ryzyka POWINNA osoba przedsiebiorcza "zaryzykowac".

    Jak go nie stać to nie powinna. IMHO oczywiście !

    pzdr, Gotfryd