  • 171. Data: 2006-03-26 15:34:20
    Temat: Re: znowu ten rutkowski (detektyw)
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    fourtyniner napisał(a):

    > Ty twierdzisz, wiec ciebie pytam.

    > Bandzior znaczy co dokladnie zrobil co jest niezgodne z prawem?
    > Jan narazie to bandziorem jest "detektyw".

    grozba popelnienia przestepstwa z art 212 i zmuszenie do okreslonych
    dzialan 191 , nie wymuszenie rozbojnicze jak twierdzil Rutkowski, tak
    czy inaczej areszt zastosowano bezprawnie (chyba ze czyms sie nie
    pochwalono) podobnie jak bezprawnie odbyl sie sposob jego zatrzymania.

    P.

  • 172. Data: 2006-03-26 15:36:09
    Od: fourtyniner <4...@f...com>

    Robert Tomasik wrote:

    > czyli od
    >
    > A jej za co? Ani nie wdzierała się nigdzie, ani nie rzucała nikogo na
    > podłogę, ani nie publikowała niczyich zdjęć.

    zlecila dzialanie, wiedzac uprzednio ze Rutkowski dopuszcza sie czynow
    kryminalnych, i godzac sie ze w tym wypadku postapi identycznie. Zatem
    odpowiada jako wspolnik Zomowca Rutkowskiego.

  • 173. Data: 2006-03-26 15:39:55
    Od: fourtyniner <4...@f...com>

    Przemek R. wrote:

    > grozba popelnienia przestepstwa z art 212

    jak konkretnie?

    > i zmuszenie do okreslonych
    > dzialan 191

    jakich?

    Musimy bic piane, bo media nie podaja czym szantazowal. Wyglada na to ze
    "grozil" ujawnieniem starych fotek nagiej Edytki. Wiec jak tutaj mozna
    mowic o zmuszania do okreslonego zachowania?

    Panstwo prawa.

  • 174. Data: 2006-03-26 15:41:08
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Przemek R.
    > [###p...@t...gaze
    ta.pl.###]
    > zatrzymującego
    > KpK.
    >
    > Bardzo trudne do udowodnienia w praktyce. Jak dowiedziesz, że oni
    > wiedzieli, że Ty to Ty. A może ktoś podobny do Ciebie?

    ich wine pomijam przypuszczam ze nawet jej nie bedzie mozna przypisac
    <blad co do faktu, jezeli dobrze pamietam>, natomiast chodzi o sam fakt
    zastosowania przeze mnie obrony koniecznej. Nic nie zorbilem, w moim
    odczuciu oni dokonuja bezprawnego zatrzymania a ja mam prawo sie bronic
    przed takim dzialaniem.

    P.

  • 175. Data: 2006-03-26 15:46:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w
    wiadomości news:e06c65$79m$2@inews.gazeta.pl...

    > bezprawnie siedzi

    Siedzi zgodnie z prawem. Można się ewentualnie zastanawiać, czy
    słusznie, ale do tego trzeba by było znać już akta sprawy.

  • 176. Data: 2006-03-26 15:47:53
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > jak konkretnie?

    (212)rozglsozenia tresci ktore moga ponizyc w opinii publicznej dana
    osobe. (191)A w zamian za odstapienie zadanie pieniedzy.

> [...]
    > "grozil" ujawnieniem starych fotek nagiej Edytki. Wiec jak tutaj mozna
    > mowic o zmuszania do okreslonego zachowania?

    no okazuje sie ze da sie podciagnac, przeczytaj watek z dzisiaj
    napisany przeze mnie w tytule cos o Edycie bylo i wymuszeniu rozbojniczym.
    Johnson to wyjasnil

    P.

  • 177. Data: 2006-03-26 15:51:59
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    >

    > Siedzi zgodnie z prawem. Można się ewentualnie zastanawiać, czy
    > słusznie, ale do tego trzeba by było znać już akta sprawy.

    no ale jezeli nieslusznie to znaczy ze ktos przekroczyl swoje
    uprawnienia ? Kpk precyzuje kiedy mozna zastosowac areszt lamanie tych
    warunkow jest dzialalniem bezprawnym .

    P.

  • 178. Data: 2006-03-26 15:52:12
    Od: fourtyniner <4...@f...com>

    Przemek R. wrote:

    > (212)rozglsozenia tresci ktore moga ponizyc w opinii publicznej dana
    > osobe.

    Mowisz o kurwie Edycie Gorniak, ktora za pieniadze pokazuje swoje
    obrzydliwe mieso w szmatlawcach? Rozwin to ponizenie kurwy, ktora sama i
    dobrowolnie sie poniza?

    >(191)A w zamian za odstapienie zadanie pieniedzy.

    Przeciez chcial jej sprzedac to co bylo jego? Paragraf nie ma
    zastosowania. To byla negocjacja zwyklej umowy cywolno prawnej.

    > no okazuje sie ze da sie podciagnac, przeczytaj watek z dzisiaj
    > napisany przeze mnie w tytule cos o Edycie bylo i wymuszeniu rozbojniczym.
    > Johnson to wyjasnil

    Nie wyjasnil, a przedstawil swoja opinie.

  • 179. Data: 2006-03-26 15:55:19
    Od: fourtyniner <4...@f...com>

    Robert Tomasik wrote:
> [...]
    >

    > Siedzi zgodnie z prawem. Można się ewentualnie zastanawiać, czy
    > słusznie, ale do tego trzeba by było znać już akta sprawy.

    Logika polskich "prawnikow". Nieslusznie, ale zgodnie z prawem.
    :-P

  • 180. Data: 2006-03-26 15:59:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > U mnie takich co biegaja ulicami w kominiarkach i krzycza gleba
    zamyka
    > sie na dlugie lata. A pozniej dochodzi do tego oszkodowanie za
    > "obywatelskie zatrzymanie". Platne z wlasnej kieszeni i keiszeni
    > zleceniodawcy.

    U nas tez i co z tego?

    > Na stierdzenie ze jest bicie piany akt sadowych nie trzeba.

    W sumie masz racje. Wystarczy szklana kula. Cholera, dziecko wlasnie
    rozbilo :-) To jednak te akta sie by przydaly.

    > Zadna
    > relacja w mediach nie zawiera drobnego szczegolu dzienikarskiego: co
    > niby mial byc za szantaz o ktorym mowi Zomowiec?

    Czy to znaczy, ze szantazu nie bylo?

    > Zdaje sie ze podawane bylo na psp jakim warunkom musi odpowiadac
    > rzetelna informacja prasowa. Hint: "Who, What, When, How and Why?".

    Nasza prasa od dawna nie jest rzetelna.

    > Zaden pismak nie zadal Rutkowskiemu wszystkch tych pytan po kolei.

    Co nie oznacza wcale, ze Rutkowski nie mógl by odpowiedziec na nie.
    Pomijajac fakt, ze nie jest osoba powolana do odpowiadana na te
    pytania.

    > Zwlaszcza w slynacym z korupcji sadzie w Lodzi. Hint: Nowicka.

    A co to ma do rzeczy?

    > Przeciez Zomowiec Rutkowski aresztuje najpierw, a pozniej zadaje
    pytania.

    Aresztuje sad. Rutkowski moze co najwyzej "ujac". By do koncu
    uszeregowac pojecia pozostal organy scigania "zatrzymuja". I trzymajmy
    sie tej terminologii.

    > Klamiesz jak zwykle.

    Nie klamie. Zajrzyj do slownika, co to oznacza. Ja co najwyzej mam
    inne do Twoich poglady.

    > Po prostu jest granica wstepnego dzialania. Zadna
    > szyba nie jest wiecej warta niz wolnosci obywatelskie. Mozesz trafic
    na
    > adwokata ktory doprowadzi cie do bankructwa kiedy podliczy koszta
    szkod
    > wzgledem kosztow, "ochronionej" szyby.

    Czy podobnie, jak w wypadku drabin? Halo, halo, tu Ziemia! Zapraszamy
    do ladowania :-)
    Wróc ze swojej wyobrazni na ziemie.

    > do procesiku czolg potrzeby nie jest. A tacy mondrale to sa mocni w
    > gebie kiedy maja palke w reku. Na sali sadowej dostaja wolnego
    stolca.
    > Sprawdzone tysiace razy.

    Potrzebny moze i nie, ale jakze przydatny :-)

    > I pewnie tej argumentcji uzywasz w pismach procesowych.

    Nie. oczywiscie, ze nie. Ale tam mam NORMALNYCH adwersarzy :-) Podobno
    czlowiek powinien zawsze starac sie wyrazac jezykiem zrozumialym dla
    rozmówcy. Widze, ze tego typu argumenty jakos bardziej do Ciebie
    przemawiaja.

    > A o Nowickiej to slyszales? Ktory to "niezawisly sad wmanewrowano?

    A Nowica orzekala w sprawie tego aresztu, ze juz chyba z piaty raz
    wymieniasz ja w tym watku? Czy mam zaczac filtrowac poza slowa
    Gardocki równiez Nowicka?