  • 1. Data: 2004-10-22 11:21:49
    Temat: znizki
    Od: "ktos" <k...@o...pl>

    witam,

    Mam pytanie odnosnie legitymacji studenckiej. Chodzi o to ze skonczylam
    studia uzupelniajace magisterskie i w dniu obrony (20.10.04) musialam oddac
    legitymacje, od października tego roku zapisalam sie na kolejne studia tym
    razem na uniwersytet- studia te sa podyplomowe. musze zaznaczyc ze nie
    skonczylam jeszcze 26 lat i upomnialam sie o legitymacje na tych nowych
    studiach, oni twierdza ze nie dostane. Jak to jest, studia na uczelnii
    panstwowej wprawdzie podyplomowe, ale mnie sie wydaje ze powinnam normalnie
    dostac legitymacje studencka i miec prawo do znizki na bilety, CZY moze sie
    myle?
    Jeszcze dodatkowe pytanie, ostatnio kolega powiedzial, ze zniesli w bieltach
    ta granice 26 lat, jak masz prawo do znizki to moze miec rownie dobrze 28
    lat, czy to polega na prawdzie czy tez nie??

    Z gory dziekuje za odpowiedz, pozdrawiam

    nemi

  • 2. Data: 2004-10-22 11:32:36
    Temat: Re: znizki
    Od: "Ewusek" <e...@p...com>

    wiem, ze ludzie, ktorzy sa na studiach doktoranckich i podyplomowych - moi
    znajomi - to nie przysluguja im znizki na komunikacje mimo, ze nie maja
    ukonczone 26 lat.

    Ewa

  • 3. Data: 2004-10-23 13:31:02
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

> [...]
    > ta granice 26 lat, jak masz prawo do znizki to moze miec rownie dobrze 28
    > lat, czy to polega na prawdzie czy tez nie??

    To zalezy o jakiej zniżce mówimy. Zniżka ustawowa 50% dla studentów w
    komunikacji miejskiej jest niezależna od wieku, natomiast na kolei studenci
    mogą korzystać ze zniżek 37% (49% na miesięczne) tylko do 26 roku życia (bo
    to już inna ustawa reguluje).

    pdr
    Olo