  • 1. Data: 2004-10-22 11:37:56
    Temat: Jak skutecznie ?
    Od: "juras" <j...@m...ru>

    Jak skutecznie odebrac swoje wlasne pieniadze -wklady czlonkowskie od
    spoldzielni pracy ,istniejacej i majacej sie niezle .Minely juz wszystkie
    terminy wyplat ,na pisma i telefony nie odpowiadaja ,moze ktos ma juz
    doswiadczenie w tym temacie .To sa moje wplacone pieniadze
    Pozdrawiam i czekam na pomoc ,aktualnie nie pracuje i kazdy pieniadz jest
    wazny
    juras

  • 2. Data: 2004-10-22 18:53:01
    Temat: Re: Jak skutecznie ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "juras" <j...@m...ru> napisał w wiadomości

    Pozew do sądu i komornik zajmujący konto spółdzielni. Skoro obowiązek
    zapłaty wynika z prawa, to zostanie zasądzony w postępowaniu uproszczonym -
    złóżmy razem trzy miesiące. Z miesiąc na komornika. Koszt 2% sumy dla sądu i
    coś dla komornika. no ale skoro spółdzielnia działa, to nie powinno być
    problemu.

  • 3. Data: 2004-10-22 20:28:00
    Od: "juras" <j...@m...ru>

> [...]
    > coś dla komornika. no ale skoro spółdzielnia działa, to nie powinno być

    Dzieki,bede szukal jakiegos prawnika aby mi to napisal ,nie bardzo stac mnie
    na wynajecie adwokata .Szukalem wzoru powu w internecie ,ale za wszystko
    chca kase
    Pozdrawiam
    juras

  • 4. Data: 2004-10-22 20:34:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "juras" <j...@m...ru> napisał w wiadomości

    Podejdź do sądu albo poszukaj na stronach Ministerstwa Sprawiedliwości
    formularzy. Stopień ich skomplikowania jest porównywalny do PIT-a.
    powinieneś sam dać radę. Potem wnosisz to do sądu. Sad wezwie Cię do
    usunięcia braków formalnych. Na pewno do wpłaty. Jak coś namotasz, to
    również do sprostowania.