    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zniszczenie mienia
    Date: Fri, 13 Oct 2023 18:35:12 +0200

    On Fri, 13 Oct 2023 00:44:18 +0200, Kviat wrote:

    > A można było nie udzielić zgody i to legalnie.
    > W cywilizowanych krajach marsze mające na celu szerzenie nienawiści i
    > nawoływanie do przemocy (na które zapraszani są również przedstawiciele
    > organizacji, którzy jawnie i bez skrępowania wyznają publicznie, że są
    > faszystami) są nielegalne.
    > Ktoś narobił w portki i na przemarsze faszystów pozwala. Niestety.

    W Warszawie chyba próbowali.
    I we Wrocławiu próbowali, ale czy marsze, czy jakies demonstracje ...

    Sądy nie pozwoliły. Widać nie potrafili udowodnic tego szerzenia
    nienawisci.

    Ale tak niezaleznie od polityki ... czy teraz władze mogą odmówic?
    Cos mi chodzi po głowie, że nie bardzo, mimo ze próbuje o chwila.

    Pół miasta ma stać, bo ktos chce pomaszerować?
    Nie powinno być to jakoś inaczej zrobione?
    A moze opłatę za zajęcie drogi wprowadzić ?

    > Stawianie znaku równości pomiędzy pokojowym marszem ludzi, którzy walczą
    > o przestrzeganie praw człowieka,

    A konkretnie to o jakie prawa geja chodzi ?

    > a marszem osobników nawołujących do
    > nienawiści i przemocy, jest albo objawem nieporadności umysłowej, albo
    > objawem braku edukacji i nieznajomości historii.
    > Albo objawem bycia faszystą, co w zasadzie jest równoznaczne z
    > upośledzeniem umysłowym.

    > Bo to nie jest problem, gdy funkcjonariusze robią to, co należy.
    > Nigdy nie wiadomo co taki pokemon przywiezie na manifestację.

    6 razy to chyba troche za duzo.

    A geje to wiadomo co przywiozą?

    > https://wiadomosci.wp.pl/sad-wydal-wyrok-ws-nawolywa
    nia-do-nienawisci-mezczyzna-odpowiada-63777440093856
    01a
    > Bardzo cię boli, że go tyle razy kontrolowali?
    > W normalnym państwie takich ludzi służby pacyfikują na tyle skutecznie i
    > na tyle szybko, że drogówka już nie musi tego robić.
    > Czasem się nie uda i kończy się tak jak z Breivikiem.

    No ale "Żydzi nie będą mówili Polakom, w jaki sposób należy uczcić
    ofiary pomordowane w Oświęcimiu" to od razu nienawiść?

    > Bo dla normalnych ludzi to jest problem.
    >
    > Trzeba być debilem, żeby szykanowanie normalnych ludzi, którzy
    > protestują przeciwko wprowadzaniu reżimowego państwa, zrównywać z
    > kontrolowaniem jakiegoś niezrównoważonego psychicznie osobnika.

    Taa ... wiec nie ma zadnego problemu.
    Tylko teraz władza ma inne pojęcie normalności,
    więc o co ci chodzi ? :-)

    "- Czas walczyć z żydostwem i uwolnić od niego Polskę! Gdzie są
    rządzący tym krajem? Przy korycie! I to trzeba zmienić - krzyczał w
    styczniu Rybak."

    Jak na rok 2019 ... obraża? ujawnia prawdę? nawołuje do przemocy?

    Ale ale - co wyszło w apelacji?

    J.