  • 1. Data: 2003-11-28 09:49:57
    Temat: zmiana pozwu
    Od: "wojtaszek" <B...@a...pl>

    Witam,

    Chciałbym zmienić pozew i żądać dodatkowego świadczenia. Czy muszę przepisać
    cały pozew i dodać to co chcę, czy wystarczy jak napiszę, że podtrzymuję
    wcześniejsze żadania oraz wnoszę dodatkowo o...
    Proszę o pilną podpowiedź.

    Pozdrawiam,
    Wojciech O.

  • 2. Data: 2003-11-28 10:05:08
    Temat: Re: zmiana pozwu
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik wojtaszek napisał:

> [...]
    > cały pozew i dodać to co chcę, czy wystarczy jak napiszę, że podtrzymuję
    > wcześniejsze żadania oraz wnoszę dodatkowo o...

    wystarczy druga wersja,
    Sąd zażąda wówczas dodatkowego wpisu.

    pozdrawiam

    marcin