  • 1. Data: 2003-11-28 09:46:44
    Temat: SMS-y reklamowe z IDEA
    Od: "Lopesjus" <p...@e...com.pl>

    Przytaczam moją korespondencję z firmą IDEA na temat wysylanych przez nich
    SMS-ów z reklamami, proszę o Wasze opinie.

    ______________________________________

    Szanowny Panie,

    Uprzejmie informujemy, że podpisując umowę o świadczenie usług
    telekomunikacyjnych wyraził Pan jednoczesnie zgodę na przetwarzanie
    danych osobowych zawartych ww. umowie.

    Wysyłane do Pana SMS-y marketingowe zawierały tresci reklamowe,
    promuj?ce towary lub usługi oferowane przez PTK Centertel.

    Nadmieniamy ponadto, że zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych
    przetwarzanie danych jest dopuszczalne nie tylko na podstawie zgody
    osoby, której dane dotycz, ale także (bez zgody osoby) jeżeli jest
    niezbędne do wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów
    administratorów danych lub osób trzecich, którym przekazywane są te
    dane, a przetwarzanie danych nie narusza praw i wolnosci osoby, której
    dane dotyczą.

    Dziekujemy za zgłoszenie.

    Pozostajemy z szacunkiem,
    Magdalena Wojewoda
    Sekcja Reklamacji

    Dziękuję za odpowiedĄ, proszę jednak o informacjęm która czesć
    zawartej Umowy pozwala Państwu na wysyłanie SMS-ów reklamowych.

    Pozdrawiam
    Przemysław Banas

  • 2. Data: 2003-11-28 15:30:35
    Temat: Re: SMS-y reklamowe z IDEA
    Od: poilkj <...@...a.a.a.invalid>

    On Fri, 28 Nov 2003 10:46:44 +0100, Lopesjus wrote:

    > Przytaczam moją korespondencję z firmą IDEA na temat wysylanych przez nich
    > SMS-ów z reklamami, proszę o Wasze opinie.

    Zadzwoń do BOKu, powiedz, że nie chcesz dostawać sms-ów reklamowych to
    ich dostawać nie będziesz. Ja tak zrobiłem już bardzo bardzo dawno
    temu i mam spokój.
    Po prostu przy podpisywaniu umowy zgodziłeś się dodatkowo na reklamowe
    smsy.
    Teraz po prostu tą zgodę odwołaj i już.
    Nie widzę problemu.

  • 3. Data: 2003-11-28 16:19:11
    Od: "Lopesjus" <p...@e...com.pl>

    Nie zgadzałem się na żadne reklamy - "SMSo-spam" dostaję na podstawie mojej
    zgody na przetwarzanie moich danych w celach marketingowych. Wątpie, żeby
    takie usługi jak niechciana reklama mieściły się w tej kategorii, tym
    bardziej że mój numer komory jest zastrzeżony.

    ..

  • 4. Data: 2003-11-28 17:19:45
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "Lopesjus" <p...@e...com.pl> wrote in message
> [...]
    > takie usługi jak niechciana reklama mieściły się w tej kategorii, tym
    > bardziej że mój numer komory jest zastrzeżony.

    A co wg ciebie oznacza zgoda na przetwarzanie danych w celach
    marketingowych?

  • 5. Data: 2003-11-30 13:19:10
    Od: "Piotrek" <c...@w...pl>

    Lopesjus wrote:
    > Przytaczam moją korespondencję z firmą IDEA na temat wysylanych
    > przez nich SMS-ów z reklamami, proszę o Wasze opinie.

    a aktywowales sobie mozliwosc otrzymywania sms'ow z internetu? bo wowczas:

    "aktywując usługę E-mail SMS Standard poprzez wysłanie SMS o treści INTERNET
    pod nr 102 Użytkownik sieci Idea wyraża zgodę na otrzymywanie informacji
    handlowej drogą elektroniczną."

    uzaleznili jedno od drugiego :(

  • 6. Data: 2003-11-30 22:48:20
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    > Po prostu przy podpisywaniu umowy zgodziłeś się dodatkowo na reklamowe
    > smsy.
    > Teraz po prostu tą zgodę odwołaj i już.
    > Nie widzę problemu.
    Problem jest. Ja na umowie skreśliłem stosowny fragment. Gupi operator
    nie raczył sprawdzić kopii umowy, tylko z automatu zaczął mnie spamować :(

    Zażądałem zaprzestania, to mi w BOKu powiedzieli, że owszem, oni
    wyłączą, ale dopiero za tydzień wyłączenie SMSo-spamu zacznie działać :(
    Nie mam siły się z nimi użerać... :(

    chester

    --
    "Jeśli "a" oznacza szczęście, to a=x+y+z; x - to praca, y - rozrywki, z
    - umiejętność trzymania języka za zębami." (Albert Einstein)

  • 7. Data: 2003-12-19 19:57:06
    Od: "GREG" <g...@s...me-here.com>

    > Przytaczam moją korespondencję z firmą IDEA na temat wysylanych przez
    nich
    > SMS-ów z reklamami, proszę o Wasze opinie.

    Mysle, ze IDEAlnie swiadczy to o tym, jak bardzo fatalnym byl twoj wybor
    operatora. TPSA w czystej postaci. W Erze nieslyszalem, zeby ktokolwiek
    dostawal smsy reklamowe, a w Idei wszyscy moi znajomi sie na ten problem
    uskarzaja.

    GoN

  • 8. Data: 2003-12-20 11:54:19
    Od: "PesTYcyD" <p...@w...pl>

> [...]
    > wybor operatora. TPSA w czystej postaci. W Erze nieslyszalem, zeby
    > ktokolwiek dostawal smsy reklamowe, a w Idei wszyscy moi znajomi sie

    A ja je wylonczylem. Zadzwonilem pod *22 i powiedzialem, ze nie zycze sobie
    otrzymywac reklam na moja komorke i odziwo juz od 3 tygodni niczego od nich
    nie dostalem ;)

  • 9. Data: 2003-12-20 17:32:57
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) GREG w wiadomości <bs03k3$b2e$1@atlantis.news.tpi.pl>
    powiedział(a) co następuje:

> [...]
    > operatora. TPSA w czystej postaci. W Erze nieslyszalem, zeby ktokolwiek
    > dostawal smsy reklamowe, a w Idei wszyscy moi znajomi sie na ten problem

    Populizm czystej wody. Wystarczy zatelefonować i poprosić, żeby nic nie
    przysyłali. Zresztą czy naprawdę taki esemes to jest na tyle wielki
    problem, żeby kruszyć kopie?

    --
    Olgierd
    "W odniesieniu do społeczeństwa wolnych ludzi pojęcie sprawiedliwości