  • 11. Data: 2006-06-21 11:51:30
    Temat: Re: zmiana obywatelstwa i praca w Polsce
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 20 Jun 2006 19:09:21 -0500, witek napisał(a):

    > Ale po co?

    Ty się nie pytaj dlaczego chce być Łotyszem ale raczej dlaczego nie chce
    być Polakiem ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 12. Data: 2006-06-21 13:02:04
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Henry (k) wrote:

    > Ty się nie pytaj dlaczego chce być Łotyszem ale raczej dlaczego nie chce
    > być Polakiem ;-)

    Ty sie zastanów co ty nie chcesz.
    Ty nie chcesz byc polakiem, czy ty nie chcesz mieszkac w Polsce.

    Bo mi naprawdę polskie obywatestwo w zupełności nie przeszkadza, a
    mieszkanie w Polsce zdecydowanie tak.