  • 1. Data: 2006-06-20 16:25:47
    Temat: prośba o poradę
    Od: Tomek <h...@t...pl>

    Jesli NTG to prosze o namiary na inna.

    Kupiłem u gościa płytki chodnikowe w dobrej cenie jednak po położeniu i po
    krótkim czasie ok. 2 tyg. płytki zaczeły się ścierać i jeśli są mokre to w
    ogóle nie schną (3 dni w tych upałach)
    problem w ty ze nie mam paragonu zakupu u niego i podejrzewam że będzie
    się stawiał. Uprzedzając moją u niego wizytę chciałbym wiedzieć czy mam
    jakieś wyjście z tej sytuacji aby dostać pełnowartościowy towar, ew. zwrot
    kosztów za materiał + robociznę gościa który z tym robił

    Tomek