  • Data: 2013-03-20 09:58:51
    Temat: Re: zlodzieje - hobbysci - prawo przyklasnie zlodziejom
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Ale okaleczać człowieka dla paru groszy?
    >
    > Niech np. odpracuje.

    Z tym okaleczaniam to jest takie proste myślenie: jak za kradzież cięto by
    ręce to może by ludzie nie kradli.
    Wiadomo, że de facto to nie ma być kara dla złapanego tylko przestroga dla
    kolejnych.
    Można by ciąć jakąś część ciała, któa nie jest potrzebna do pracy... (co
    przychodzi wam do głowy? :)

    Z drugiej strony czy w obecnych czasach w jakiś średnio rozwiniętych
    krajach ktoś to wypróbował? Czy to daje efekt?

    Z odpracowywaniem to jest problem - widziałeś jak działają prace społeczne?
    Kpina.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki