  • Data: 2013-03-20 19:58:47
    Temat: Re: zlodzieje - hobbysci - prawo przyklasnie zlodziejom
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail g...@t...hell napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > i jakoś nikt nie pomyśli, że przez wieki tak to działało a złodzieje jak
    > byli tak są

    hmm, znaczy proponujesz jezdzenie na koniach zamiast samochodów? Bo przez
    wieki tak to działało.
    Czasy sie zmieniają i dlatego zaznaczałem, ze pytanie odnoszedo czasów
    obecnych i jakiś średnio rozwiniętych krajów przynajmniej.

    > u Arabów masz karę chłosty i inne obcinania. I patrz. dalej kradną

    No patrz, każdy inaczej rozumie "kraje rozwinięte".

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,