  • Data: 2003-02-27 12:19:10
    Temat: Re: zażalenie na organ policji - gdzie składać?
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Stan_Z" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:b3iifm$pi2$1@news.supermedia.pl...

    > Odnosze wrażenie że twoje dwa posty w temacie zostały napisane na bani
    albo
    > przy mocnym kacu i to nie koniecznie moralnym. W rachubę wchodziło by
    > również zmęczenie. Tylko ciekawe po czym?

    Jeden "poleciał" omyłkowo.A drugi z powodu niejasnego opisu.

    "Doszło do tragicznej śmieci młodego chłopca. Umówili sie (podobno we
    dwójkę) że
    wypija wino. chłopiec został znaleziony bez górnej części ubrania a
    prawdopodobna przyczyna smierci - wychłodzenie. Dalsze badania w toku.
    Miejsce
    zdarzenia (to było juz noc, ok 10, zostło niezabezopieczone,) na drugi dzień
    dopiero po zgłoszeniu faktu przez rodzine, (zglosilismy rano, przyjechali po
    południu, ok 1godz)"

    Z tego opisu nie wynika:kto zgłosił? kiedy? i dlatego dopytałem.

    Pozdr
    Leszek