    From: "Buker" <n...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zasiedzenie
    Date: Tue, 19 Mar 2002 14:36:16 +0100

    Użytkownik "KRZEM" <marcineq@[nie udzielam porad mailem]skrzynka.pl> napisał
    w wiadomości news:%kGl8.18463$4h6.162067@news.chello.at...
    > tam
    >
    > Zasiedzenie własności czy służebności? - bo jeśli to drugie to musiałaby
    > mieć jakieś trwałę urządzenie na Twojej działce żeby to było możliwe

    > Raczej jest na odwrót

    Autor postu ma rację! Przypominam, żę na gruncie KC obowiązuje
    domniemanie dobrej wiary (Art. 7 KC). Ciężar udowodnienia złej wiary
    spoczywa na tym kto twierdzi, że samoistny posiadacz uzyskał posiadanie w
    złej wierze. Problemu nie ma jeżeli wnioskodawca sam przyznaje się do złej
    wiary zakładając, że upłynął termin 30 lat.

    > To możliwe.

    > ja
    >
    > Sprawa spadkowa nie.

    Zalezy jaka "sprawa spadkowa" Postepowanie o dział spadku
    przerywa! -Komentarz do KC, Beck, W-wa 1999r., s. 445.