  • Data: 2002-03-20 07:43:47
    Temat: Re: zasiedzenie
    Od: "stavi" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zasiedzenie własności czy służebności? - bo jeśli to drugie to musiałaby
    > mieć jakieś trwałę urządzenie na Twojej działce żeby to było możliwe

    ona złożyła wniosek o zasiedzenie własności!! Na pewno. I poza źródełkiem to
    tam oprócz trawy i drzew nic nie ma.

    > Raczej jest na odwrót

    Pan z następnego postu już odpowiedział na to pytanie.

    > Tak - jeśli uda Ci się to udowodnić to przerywa to bieg zasiedzenia - bo
    > posiadanie zostało przerwane.

    a czy notatka policyjna, że policjanci byli na działce to nie jest już dowód
    sam w sobie ?

    > tak, ale nie wiem ile oni to trzymają.

    dzwoniłem na policję i podobno mają obowiązek robić notatki z każdej
    interwencji i trzymać minimum 5 lat. Ale co on w tej notatce napisał ? I czy
    ją rzeczywiście sporządził ? Jak więc wygląda sprawa z wyciągnięciem takiej
    notatki (ksera) z policji ? Wydają mi na moje żądanie, czy tylko na wniosek
    sądu ?

    > Powodzenia!

    dzięki :))