  • 11. Data: 2003-07-02 13:01:39
    Temat: Re: zarządca nieruchomosci/licencja
    Od: g...@p...onet.pl

    Nie musi bo wspólnota mieszkaniowa jest zarządcą a ona mogła zlecić
    administrowanie innej firmie, mimo że administracja to nie to samo co
    zarządzanie firmy administrujące de facto przejmują rolę zarządcy w tym
    momencie i nie muszą mieć licencji

  • 12. Data: 2003-07-02 13:09:59
    Od: g...@p...onet.pl

    Osoba z firmy też nie musi mieć licencji bo firma mogła dostać zlecenie od
    wspólnoty mieszkaniowej która jest formalnym zarządzcą i wtedy spółka formalnie
    tylko administruje. Zarządzanie od administrowania różni się tym że zarządzanie
    to administrowanie i ewentualne planowanie rozwoju nieruchomości (poprzez
    inwestowanie w nią) i nic więcej , potocznie wiadomo i tak że to jedno i to samo

  • 13. Data: 2003-07-02 16:28:38
    Od: "Asia" <a...@i...pl>

    Dzieki za odpowiedź,

    Czy jakiś link do Ustawy o gospodarowaniu nieruchomosciami?

    Ale i tak, nie rozumiem w takim razie po co było tyle krzyku, że teraz
    bedzie trudniej byc zarządcą, bo beda licencje skoro mozna byc po prostu
    administratorem?

    Pozdrawiam
    Asia

  • 14. Data: 2003-07-03 07:56:52
    Od: " wd40" <w...@N...gazeta.pl>

    Asia <a...@i...pl> napisał(a):

    > Witam
    >
    > Chciałabym się dowiedzieć jakie sa
    > 1. zasady przyznawania licencji zarzadcy nieruchomosci i Gdzie mogę znalesć
    > bliższe informacje na ten temat.
    > Poza tym interesuje mnie
    > 2. czy jest gdzies dostepny wykaz licencjonowanych zarz?dców nieruchomosci.
    >
    > Podejrzewam bowiem, że firma, która podjęła się zarz?dzania w moim bloku
    > wcale nie posiada takiej licencji. Zanim jednak zaczne to oficjalnie
    > sprawdzać muszę się upewnić, że mam słuszne podejrzenia.
    >
    > Pozdrawiam
    > Asia

    Musisz odróżnić zarządzanie od administrowania.
    Administrowanie w uproszczeniu to sprzątanie i tak należy traktować t firmę!

  • 15. Data: 2003-07-03 10:19:30
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 3 Jul 2003, wd40 wrote:

    >+ Asia <a...@i...pl> napisał(a):
    [...]
> [...]
    >+ Musisz odróżnić zarządzanie od administrowania.
    >+ Administrowanie w uproszczeniu to sprzątanie i tak należy traktować t firmę!

    Zarządzanie to w uproszczeniu wynajęcie firmy lub osoby która
    będzie sprzątać - bądź sprzątnięcie "samemu" (przez własnego
    pracownika). I nie odnoszę wrażenia żeby Asia była w błedzie:
    przecież *ktoś* zarządza i nie jest to ona :]

    pozdrowienia, Gotfryd
    (mała wspólnota, zarząd własny)

  • 16. Data: 2003-07-03 12:48:29
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał w wiadomości

    > I nie odnoszę wrażenia żeby Asia była w błedzie:
    > przecież *ktoś* zarządza i nie jest to ona :]

    A jak myślisz Gotfryd od czego jest Zarząd Wspólnoty
    Mieszkaniowej?

  • 17. Data: 2003-07-07 06:19:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 2 Jul 2003 g...@p...onet.pl wrote:

    >+ Nie musi bo wspólnota mieszkaniowa jest zarządcą a ona mogła zlecić
    >+ administrowanie innej firmie,

    A owa wspólnota to kto ?
    :)
    Wspólnotę stanowią współwłaściciele i przy "dużej" wspólnocie muszą
    mieć przedstawiciela - zarządzcę. Z uprawnieniami :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 18. Data: 2003-07-07 06:19:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 3 Jul 2003, Robert Kondraciuk wrote:

> [...]
    >+ > przecież *ktoś* zarządza i nie jest to ona :]
    >+
    >+ A jak myślisz Gotfryd od czego jest Zarząd Wspólnoty

    Przykładowo "firma, która podjęła się zarz?dzania w moim bloku" ?
    Nie myślę ;), przyjmuję do wiadomości to co grupowiczka napisała :)
    Robercie - nie próbujesz zahaczyć np. o pełnomocników którzy
    w "dużej" wspólnocie nie mają prawa zarządzać nieruchomością,
    choć reprezentują właścicieli (!) ? Ma być "zarządca z uprawnieniami",
    AFAIK...

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 19. Data: 2003-07-09 11:41:11
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał w wiadomości
    jan.zabrze.pl...

    > Robercie - nie próbujesz zahaczyć np. o pełnomocników którzy
    > w "dużej" wspólnocie nie mają prawa zarządzać nieruchomością,
    > choć reprezentują właścicieli (!) ? Ma być "zarządca z uprawnieniami",

    a jesteś w stanie podać podstawę prawną?