eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawożarówki, lodówki, rajstopy,.. - czyli historia zaplanowanej nieprzydatności › Re: żarówki, lodówki, rajstopy,.. - czyli historia zaplanowanej nieprzydatności
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!goblin2!gobli
    n.stu.neva.ru!feeder2.cambriumusenet.nl!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknew
    s.nl!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfee
    d.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news
    .neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 04 Jan 2012 10:04:52 +0100
    From: mvoicem <m...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.2.24) Gecko/20111109
    Mnenhy/0.8.4 Thunderbird/3.1.16
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: żarówki, lodówki, rajstopy,.. - czyli historia zaplanowanej
    nieprzydatności
    References: <jdnjdt$3l2$1@node2.news.atman.pl> <jdude2$m4v$1@inews.gazeta.pl>
    <jduogb$rns$1@usenet.news.interia.pl> <jduugu$hbr$1@inews.gazeta.pl>
    <jdvno9$ki0$1@node2.news.atman.pl>
    <4f036b73$0$1184$65785112@news.neostrada.pl>
    <je087g$9g5$1@usenet.news.interia.pl>
    In-Reply-To: <je087g$9g5$1@usenet.news.interia.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 40
    Message-ID: <4f041634$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.11.96.134
    X-Trace: 1325667892 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1208 83.11.96.134:39677
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:695347
    [ ukryj nagłówki ]

    (04.01.2012 01:57), Przemek Lipski wrote:
    > Użytkownik "mvoicem"<m...@g...com> napisał w wiadomości
    > news:4f036b73$0$1184$65785112@news.neostrada.pl...
    >> (03.01.2012 21:17), yapann wrote:
    >>> "qwerty"<q...@p...fm> wrote in message
    >>> news:jduugu$hbr$1@inews.gazeta.pl...
    >>>> 1 motyw z drukarką. Wiadomo, że skoro naprawa kosztuje więcej, niż
    >>>> kupno nowego to jest nieopłacalne.
    >>> myślenie z epoki płaskiej Ziemii - po pierwsze zalęzy jak patrzysz na
    >>> KOSZT - po drugie czyj koszt (dla kogo) - a po zerowe, primo - co masz
    >>> namyśli w ogóle "naprawa kosztuje więcej"? Zależy co się zapsuło (w
    >>> szczególności - czy się zpesuło, czy tylko stuknął sztuczny licznik).
    >>> Gośćia naprawa kosztowała czas + parę zł na telefon/internet do
    >>> przyjaciela ze Wschodu.
    >>
    >> Z tym licznikiem to SF. Psuje się po prostu z powodu gównianego wykonania.
    >>
    >
    > Jakie sf? Masz drukarkę laserową Samsung i masz w niej liczniki
    > wydrukowanych stron, każdy toner ma osobny licznik, bębny mają liczniki. Po
    > osiągnięciu określonej prze producenta liczby stron, musisz wymienić
    > zasobnik z tonerem bez względu na to czy jest pusty czy nie. To samo z
    > bębnami, po przekroczeniu stanu licznika musisz kupoić nowy - chyba że
    > zmienisz firmware i wyzerujesz liczniki :)))) To nie sf to rzeczywistość...

    Ale to wszystko są materiały eksploatacyjne. To potrafię zrozumieć.

    Ale przecież nie jest tak, że mi się pralka zepsuła tuż po gwarancji
    dlatego że ma jakiś licznik, tylko dlatego, że była gównianie wykonana.

    To że "żarówki" energooszczędne palą mi się w połowie okresu gwarancji
    też raczej nie jest wynikiem jakichś liczników, tylko po prostu taka
    jakość (co swoją drogą jest dla mnie super, bo dzięki polityce
    gwarancyjnej marketów, będę przez długie lata miał za te same pieniądze
    ciągle nową żarówkę).

    p. m.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1